Elien schreef:Zo, daar ben ik ook weer eens! Weekje in Zeeland geweest met broer, schoonzus, hun twee kids en ons gezinnetje. Was echt heerlijk en het ging super goed met Lois!! We hebben echt genoten.
Sunshine, hoe was je laatste dag? En wanneer begin je met je nieuwe baan? Krijgt W eigenlijk al iets van hapjes? Of heb ik daar overheen gelezen? Lois krijgt nog steeds 5 flessen. 4 van 165 (150/5) en de laatste van 200 (180/6). Niet echt veel, maar ze is er heel tevreden mee. Alleen nu wil ik wel gaan proberen om de laatste fles te vervroegen omdat ze dan zo diep slaapt! Ben benieuwd als ik de laatste om een uur of 8 geef, hoelang ze dan slaapt. Maar dan moet ik wel meer in die 4 flessen gaan doen, anders is het echt te weinig. Hoe zit jij nu 1 qua voedingsschema? En hoe is het met het spugen e.d.?
En natuurlijk gefeliciteerd met je a.s. nieuwe nichtje of neefje!! Wat leuk!
Fijn dat jullie lekker genoten hebben in Zeeland!
Laatste werkdag was wel raar, alleen het idee dat je er nooit meer hoeft te werken al....maar ja, kreeg niet eens een handje toen ik ging....niks...geen bloemetje geen kaartj...niks....achja....
Maar mijn eerste werkdag is inmiddels al achter de rug (gisteren) en morgenavond mag ik weer. Het ging allemaal super. Heel raar wel, want normaal als je ergens nieuw begint weet je eigenlijk 'niks' maar ik wist dankzij Wout al veel dingen over spulletje en zo en ik heb natuurlijk al 8 jaar winkelervaring, dus ik weet ook wel hoe ik met klanten om moet gaan en zo. Alleen de kassa is natuurlijk een ander systeem, maar zelfs dat ging na 1x voordoen al helemaal goed.
Met de voedingen heb ik toevallig vandaag zij n schema omgegooid.
Ik zit nu op 4 flesvoedingen van 210 (ipv 5 flesjes van 180), wel afgeschud na de schepjes. En dan twee à drie keer per dag een hapje. De eerste vier dagen heb ik alleen rijstebloem gegeven, dat ging er al super goed in en nu heeft hij banaan, wortel, appel en courgette gehad en hij lijkt elk nieuw ding wel weer lekkerder te vinden als het vorige! Haha.
Nu krijgt hij dus ook fijn vroeg zijn laatste fles, dat is ook wel fijn. Mijn schem is ongeveer zo:
8:00 uur fles 210ml
10:00 uur pap (rijstebloem) dan naar bed
12:00 uur fles 210ml
14:00 uur fruit dan naar bed
16:00 uur fles 210ml
18:00 uur groenten samen met papa en mama 😉 dan naar bed
20:00 uur fles 210ml en naar bed
E zit wel eens en half uur of zo verschil in, en de ene keer slaapt hij de korte slaapjes niet de andere keer wel, maar globaal is dit het ritme (zat er al in voor de hapjes, alleen zijn die eer nu extra bij)
Wanneer moet jij weer naar het cb? Ik moet de 19e. Ben benieuwd er ze er van zeggen van zo in schema.