Elien schreef:[ATTACH=CONFIG]10951[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]10952[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]10953[/ATTACH]
nog een paar fotootjes van onze blije meid! Al was ze vanmorgen een beetje uit d'r doen, denk gewoon moe. Ze ligt alweer lekker een uur te slapen en zal d'r waarschijnlijk pas tegen 15.00 uur weer horen. Ze slaapt echt enorme gaten in de dag ;-)
Wat n lekkere dame!
En die kubus heeft wout ook! hij vind het het leukste speetje van alles! was ook het enigste ding wat ik zelf gekocht had 😉 haha
maal: layla is ook al een hele dame zeg! leuk!!
nien: hoop zo dat jij ook snel mama gaat worden!!!!
Meisjep: alles nog paletti daar?
gnd: hoe is t met je ventje?
Maja: laatste loodjes alweer...wat gaat dat toch ongelofelijk snel! Ik weet nog dat je positief testte....lijkt net alsof dat pas een paar weken geleden is..haha....tijd vliegt!
faithe: hoe is het nu met jou? Je hebt wel weer veel aan je koppie las ik op fb, succes met alles hoor!
sorry als ik iemand vergeet....
Hier gaat alles prima. Onze kleine smurf doet het goed. Is altijd vrolijk, begint steeds meer te willen en te kunnen en wauwelt soms de oren van je kop 😉 haha ....'praten' met consumptie is z'n favoriet! haha.
Ik moet 19 juli pas weer naar het bureau, maar alles gaat verder oke.
Misschien dat ik dit weekend voor t eerst met hapjes wil beginnen, nog even kijken of zn darmen het goed blijven doen zeg maar 😉 Hij kijkt en grijpt ons wel zowat het eten van het bord af, zo grappig om te zien! hihi
Zometeen maar weer eens de middagwandeling met de doggy en de smurf gaan maken. Het is wel lekker weer gelukkig!