Sunshine, wat fijn dat het zo goed gaat met Wout! Spuugt hij nu helemaal niet meer? Echt super hoor, ook dat hij de nachten zo blijft doen. Leuk hé, dat ze zo de wereld om zich heen ontdekken. Vind het zo prachtig om te zien hoe die kleintjes alles zo geboeid bekijken! Vraagje, jij was pas bij de vk voor nacontrole geweest hé, is het dan de bedoeling dat je je kleintje meeneemt? Ik moet nl volgende week. En hoe lang duurt zoiets? Ik weet niet zo goed wat ik er van moet verwachten, vooral omdat ik klinisch ben bevallen en het overhechten e.d. bij de gyn gebeurt.
Mowzy, mooie buik hoor! Trek je het nog een beetje? Ik zat me af te vragen, jouw man moet toch telkens een week weg om te varen? Hoe gaan jullie dat met de bevalling doen als het bijv. nu al zou beginnen? Spannend allemaal, jij bent de eerste nu! Geniet nog even van je buik! Soms denk ik in een vage bui dat ik mn kindje voel bewegen en bedenk me dan dat ik helemaal niet meer zwanger ben! 😃 Zijn dan gewoon mn darmen ofzo, haha.
Nien, hoe laat moet je? Laat je het hier even weten hoe het was? Houd je taai!
GND, balen dat Q de nachten nog niet pikt om te slapen. Hoe laat komt hij meestal? Of is dat verschillend? Wel fijn dat je van hem geniet, ondanks zn ritme 😉
June, ik kan me goed voorstellen dat je soms simpel wordt van al die baby verhalen en even afstand neemt. Ik vind het leuk dat je af en toe wat laat horen van hoe het met je gaat. Ik blijf je volgen, net zo lang tot ook jij een wondertje in je armen kan sluiten!
Maja, mooi buikje! Bescheiden, maar dat zegt niks over hoe hij kan worden... Ik had ook maar een kleintje, maar op het laatst.. Mn schoonmoeder werd gewoon een beetje bang van me 😉 Die dacht dat zo'n klein meisje dit nooit kon trekken, haha. En dan liep ik natuurlijk ook nog flink over tijd, dustja..
De laatste weken sliep Lois lekker door, maar ze heeft besloten dat niet meer te doen, helaas. Kwam ze de laatste dagen om 5.15, daarna 4.45, toen 4.30, en vannacht 4.10 😞 Maar toen had ze ook flink gepoept, dus lag misschien daaraan. Ik hoop niet dat ze zo doorgaat, al weet ik dat sommigen hier al blij mee zouden zijn. Maar stiekem raak je eraan gewend dat je je nachten gewoon door kunt slapen. Nouja, die tijden komen vast wel weer. Iemand enig idee hoe ik haar kan manipuleren? 😉
Verder heb ik telkens kleine beetjes bloedverlies, het houdt maar niet op. Ik hoop dat ik gewoon ongesteld word, dan heb ik dat ook maar weer gehad. Nu hikt het er telkens tegenaan zeg maar. Gedoe met verbandjes enzo. En niet kunnen klussen, terwijl ik zo blij was dat dat eindelijk weer kon zonder buik, zo fijn! Maar wat klaag ik eigenlijk..