NienOud lidBerichten: 7.557Lid sinds: 29 maart 2010
Is goed!! Duurt nog wel even denk ik :razz:. Hihi laat jullie het sowieso meteen weten als ik heb getest!
Nien schreef:Lieve meiden...
Is het dan zo toch zoo??!!! Aah hier de uitslag van test 2..
[ATTACH=CONFIG]9591[/ATTACH]
Nien schreef:Faithe, dankje!!! Besef het dus gewoon echt niet. Voel helemaal niets!
Nien schreef:Lieve meiden,
Vol ongeloof en trillerig zit ik hier achter de computer! Heb zo een afspraak bij de fertarts. Vond mijn afscheiding al raar, dacht al kan best dat ik spotting heb door alle stress. Dat mijn hele lichaam is ontregeld. Ik dacht vanochtend.. even kijken of het nog niet is doorgezet anders voor de zekerheid toch even een testje er tegenaan gooien!!
Zie hier het resultaat..
[ATTACH=CONFIG]9586[/ATTACH]
Snap er echt niets van. Voel me niet anders, voel echt helemaal niets gewoon!!
Nien schreef:Meisjep, aaah twijfel nu! De test was al over datum ben nu erg bang dat die vals positief is!!! Pf ben ook weer te blij hè! Heb net blondgelokt krijg om twee uur de uitslag!
Nien schreef:Liek, hoop ook zo dat het niet uitmaakt!! Ben nu in de stad even kijken of er iets open is! Haha rij de hele omgeving af maar dat maakt niet uit! Wil nu gewoon een test halen ergens! Aah volgens mij zie ik de kv en is hij open!!
Nien schreef:Lieve meiden...
Is het dan zo toch zoo??!!! Aah hier de uitslag van test 2..
[ATTACH=CONFIG]9591[/ATTACH]
Faithe schreef:Nogmaals Babii mijn aanbod geldt nog!!!
Slotje -> Na V zijn opnamen ben ik gaan kolven ipv aan te leggen. V drinkt met aanleggen mijn borsten echt leeg ik krijg dan nog maar van de 400 cc misschien 50 cc samen gekolft. V weegt tussen de 6 a 7 kg in daarom mag er schijnbaar 4 uur tussen zitten. Ik zou volgens het CB V 4 uur mogen laten slapen!
Op de een of andere manier blijft V dan huilen al 10 dagen lang!!!
Het is echt net alsof hij is uitgehongerd 😖
Ik heb V nog geen heel potje gegeven he. V heeft een paar hapjes gehad omdat hij gewoon al grijpt na het eten wat wij eten en we waren op bezoek en had een vriendin van me hem een paar fruit hapjes gegeven. En daar had hij totaal geen last van gehad of egaal wat. Hij huilde alleen omdat hij niet meer kreeg. V krijgt eigenlijk alleen nog maar bv zowel in de fles als aangelegd. Hij heeft lactulose omdat hij ontzettend veel last heeft van het niet kunnen poepen. De hele dag laat hij windjes en dan gilt hij het uit. Ik doe fietsen met zijn beentjes, over zijn buikje wrijven met de klok mee, euhm warme doek op zijn buikje, met hem wandelen op de arm dat hij in beweging blijft, ik leg hem veel op zijn buik zodat hij lekker kan rollen en dan zelf in beweging blijft, vaseline doe ik met een wattenstaafje, ik heb sab simplex gehad, vsn cine nog wat en infacol.
Toen V nog voor het slapen 3 weken geleden kv fles kreeg poepte hij gewoon maar omdat V de laatste x al bijna 1,5 kg was bijgekomen moest ik ermee stoppen.
Woensdag moet ik met V even langs gaan om te wegen.
Elien -> V heeft gehuild met echte dikke tranen en dan breek je hartje! Echt zielig! Het probleem is gewoon HIJ HAD EEN RITME!!! Ja dat is ook zo de ene kleine kan een potje (x aantal happen is dat in mijn ogen) wel al verdragen andere niet. Als ik mijn HA moet geloven moet ik het gewoon proberen en CB heeft me al zoveel pakken voeding laten kopen hypo allegeen en darmpjes en spugen voeding.
En zoals je zegt het is soms echt moeilijk want je wilt alleen maar het beste en kan ze zo moeilijk helpen met die krampen en niet poepen enz...
Nien kan je het een beetje geloven nu?