gnd; idd; wat een mooie ogen heeft je mannetje; en wel leuk als ie rossig wordt toch?! past wel bij zn naam vind ik
Maal; welkom terug in nl; fijn dat het goed ging in marokko en met je pa, wat balen dat je vent weer de buikgriep had, was dat niet vorige vakantie ook zo?
vraagje; hoeveel flessen van hoeveel krijgt Layla? en ach; je bent geen slechte maar een trotse mama!
en wat ben jij enorm goed bezig met je afvallen!! super hoor!
en idd; een lekker wijntje deze zomer, of koud biertje; krijg er zin in, maar nog zeker een jaar niet voor mij, (eigen schuld dikke buik)
MeisjeP; nog geen vooruitgang merkbaar wbt de misselijkheid? wel sterk van je dat je nog zo happy overkomt!! knuffel voor jou!
slotje; heerlijk toch dat ze zo goed groeit?! toch weer een bevestiging dat ze niks tekort komt lijkt me, en als ze gaat kruipen en lopen is ze in no time weer in proportie, haha
sun; ze poept inmiddels als de beste, en plast nog veel beter sinds ze de fles erbij krijgt; ben zeker 2x zo snel door de luiers heen, haha
heeft nu wel soms wat grijzige poep, komt dat door flesvoeding? of tandjes misschien?
maal; hier pas een slechte moeder; voel(de) me zo schuldig; gisteren lagen we samen languit op de bank na te genieten na de borst, en de laptop stond op de rugleuning van de bank (brede leuningen hebben we) trekt ze ineens aan de kabel van de muis, donderd de laptop naar beneden en krijgt ze de punt van de laptop tussen dr ogen. meteen hard huilen (gelukkig) en werd meteen ook blauw en dik; HA gebeld en mocht meteen komen, nog ff snel een fles gegeven want ze had nog veel trek na de borst, die ging er goed in en ook niet misselijk. bij de HA was ze inmiddels weer haar vrolijke zelf en heel alert gelukkig; botjes bij de ogen heeft ze nagevoeld en er lijkt geen schade, voor de zekerheid een wekadvies van elke 4 uur gekregen, maar het lijkt gelukkig er mee te vallen (pfff...)
in de loop van de dag werd het zelfs al minder blauw en nu is het nog een klein beetje dik en licht blauw maar echt pijn lijkt ze er niet aan te hebben.
maar wat oliedom om dat ding daar neer te zetten terwijl ze op de bank ligt!!
verder gaat het erg goed hier; buikje begint te komen, heb ik ook wel nodig; soms moet het kwartje nog ff vallen dat ik zwanger ben (en bij vriend ook)
geef Eetje nog een keer of 2-3 per dag de borst maar daarna ook altijd nog een fles en de hoeveelheden die ze daaruit drinkt nemen snel toe dus het einde is echt nabij denk ik. maar heb ik ook wel vrede mee.
gisterennacht had ze sinds tijden maar 1 nachtvoeding nodig, vannacht was het een rommeltje maar kwam meer door het wekadvies van de HA. wie weet hebben we snel wel betere nachten dankzij de flesvoeding?!
voedingstijden en hoeveelheden lopen nog een beetje rommelig, maar kan natuurlijk ook niet ineens van bv op verzoek overstappen naar het strenge flessengerime. geef meestal 150 water + 5 schepjes, dat drinkt ze goed, meer lukt meestal niet. gisteren lukte het om te voeden rond 8 - 12 - 16, maar daarna om 18 beetje en 20.30 beetje, 23 beetje, 3 hele fles, 7 hele fles
probeer beetje toe te werken naar 8 - 12 - 16 en 20 en dan in de nacht zo nodig, maar ga haar niet te snel in dat ritme dwingen, denk dat ze ook moet leren wat meer in 1 x te drinken (180 + 6?) maar ze is aan de borst natuurlijk kleine beetjes gewend, zeker de laatste tijd.
volgens mij wordt ze nu al molliger (ze was al niet mager) terwijl ze nu 1,5 wk vaak de fles krijgt, hoop niet dat ik haar overvoed?!
denk dat ze snel gaat kruipen nu; ze wil doorgraag maar gaat meestal achteruit ipv vooruit, maar zet nu ook steeds vaker dr knieen onder dr lijf en zit dan echt in een bruggetje op handen en knieen, dan strekt ze zich uit en schiet ze ongecontroleerd een stukkie vooruit, haha, en in de box als ze achteruit is gekropen komt ze met dr voeten de rand tegen, en dan gaat ze nog verder achteruit en komt ze op handen en voeten te staan net als mowgly van jungle book, haha
2e voortandje is ook echt een stukkie door nu, ze wil overal op knagen. kan heerlijk met een kwart appeltje bezig zijn; houd hem stevig vast in dr knuistjes en dan maar raspen met die halve tandjes, haha