hmm, ff tijdje niet gepost, sorry...
maar vandaag laat in de middag idd de 20 wkn echo!!! (17.45 pas... pff kan niet meer wachten, haha) ben zoo benieuwd, en ook wel spannend weer of alles goed zal zijn, en natuurlijk of het met of zonder piemeltje is, haha
vandaag denk ik weer dat het een meisje is, maar als ik schopjes/beweging voel denk ik aan een jochie
sunnie; herkenbaar gevoel, ookal ben ik bijna niet 'leeg' geweest (haha, lekker onromantisch omschreven...)
dacht ook meteen na de pos test; oh nee, dit is wrs de laatste keer dat ik ontdek dat ik zw ben... snik...
maar deze zwangerschap voelt toch minder bijzonder dan de 1e, en als ik op straat loop pronk ik voor mn gevoel meer met de inhoud van mn kinderwagen dan met nn buikje, haha.
nu vergeet ik gewoon bijna dat ik zw ben overdag, voel me ook bijzonder goed en vol energie, heb minder kwaaltjes dan bij Elin, das wel erg fijn.
zeker als je de verhalen van MeisjeP leest, mag ik wel dankbaar zijn voor het verloop van mn zwangerschap, en dat ik er gewoon helemaal voor Eetje kan zijn.
MeisjeP; heb niet veel gereageerd, maar denk wel aan je; wat enorm zwaar lijkt me dat als je continue misselijk bent en bijna niks binnen houd. En wat balen dat de groei niet helemaal op schema loopt, hopelijk trekt dat snel bij nu je medicatie wat werkt (ik hoop iig dat het nu wat beter werkt?!)
dikke knuffel voor jou!
maja; laatste trimester> spannend joh!
maal; jou meisje is ook een lekkere vlotte met pit! leuk hoor! hier nog een meisje met een eigen willetje en lekker ondernemend> ze zit geen moment stil als ze wakker is!
ze kruipt nu ook steeds beter en is dan helemaal in dr element! zo leuk. ze zit niet graag op schoot, of iig niet rustig, wilde spelletjes zijn wel leuk natuurlijk, ze zal nooit bij mij op schoot of aan de borst in slaap vallen ofzo, slaapt eigenlijk alleen in dr eigen bedje en gelukkig ook als ze overdag bij ons mam of schoonma is. heb een paar x het campingbedje meegenomen als we langer op bezoek gingen ergens, maar dat is nog niet echt een succes geworden, ben benieuwd; want we gaan binnenkort een weekend weg, dan zal ze ook in het campingbedje moeten slapen... we gaan het zien!
jouw meisje zit graag in zo'n loopwagentje hè?! had het daar vandaag op het cb over, ik dacht er ook aan er een te nemen en dan maar af en toe aan te bieden (zodat ze lekker veel op het kleed zelf kan bewegen) maar ze raden het af omdat je dan wat aanleert waar ze eigenlijk nog niet aan toe zijn, maar wel erug leuk vinden en daardoor gefrustreerd raken als ze dan weer 'moeten' kruipen en spelen op het kleed, dat ze dat loopwagentje dan gaan afdwingen enzo. wordt L ooit boos als ze op de grond ligt en in de loopwagen wil, of is ze minder tevreden als ze uit de loopwagen wordt gehaald?
schoonma wilde eigenlijk een loopwagen voor moederdag, maar toen ik net bovenstaande aan Dennis vertelde vond hij dat ook geen goed idee meer, mss beetje overdreven?!
denk echt wel dat ik genoeg overwicht heb om mn kind van 7 mnd niet iets af te laten dwingen, maar iets wat ze niet kent kan ze ook niet missen en ze is nu juist lekker in dr element als ze zelf vooruit komt op het kleed.
ben trouwens benieuwd of Eetje en Papa ook aan moederdag doen/denken, haha> ik begin er niet over iig, haha
vind het eigenlijk maar geldklopperij als je kleintje nog zo klein is, leuker als ze zelf een tekening ofzo kunnen maken, of een plakkerige boterham voor je smeren en op bed komen brengen, haha
denk dat ik voor vaderdag iets maak met vingerverf en dr hand en voetafdrukken ofzo voor in de garage, maar als hij nu bijv met een duur luchtje aankomt weet ik niet of dat wordt gewaardeerd, haha
ze wordt net wakker, ga dr eruit halen en boodschappen doen met de kinderwagen> het is eindelijk weer eens lekker weer!
ben vast heel veel mensen vergeten, sorry...