Muts: wat super fijn dat je toch geen blaasontsteking hebt meis. Dan hoef je gelukkig ook geen medicijnen te slikken. Wat gaat,het toch snel bij jou. Al 30,5 week. Begin je het,al spannend te vinden??
Bubble en Shady: ik,geniet heerlijk van het weekend hoor. Hebben gisteren lekker filmpje gekeken. J is,nu zijn beste vriend aan het verhuizen en ik ben lekker doelloos een gekke film aan het,kijken.
Bubble: hoe kan dat dat je zo snel een,masker krijgt,van de zon? Dus jij,moet,nu,extra opletten met dit,mooie weer! Hoe,is,het om het straks van de daken te mogen schreeuwen dat je zwanger bent?
Shady: je bent echt een schat. En mijn voorbeeld dat wonderen toch echt wel bestaan! Gaat het,wel een beetje goed,met je zwangerschapskwaaltjes?
Shiley: wat zien de,kamertjes er super uit,zeg. Vooral dat harde rosé vind ik echt super mooi. En je manneke is zijn grote,bed. Doet ie het goed nu met slapen?? Maar die spulletjes kunnen toch niet,allemaal blijven liggen. Want dan zien ze dat het een meisje wordt!
Marloes: wat fijn dat je urine goed was. Ik hoop voor je,dat het maandag ook zo blijft! Lekker je dat zonnetje! Ga zo ook maar even lekker het balkon op!
Bubble: ja bij jou bleef de temp ook mooi hoog. Ik hoop dat geluk ook te mogen krijgen. Ik zou rond 1 april mijn nod,moeten hebben. Temp was eigenlijk hoger maar dacht haal er iets vanaf omdat ik een uur later was. Eigenlijk is ie 37.37. Behoorlijk hoog,voor mijn doen. Dus hoop niet dat het een griepje is.
Meisje79: dat,klinkt,echt alsof je de baby hebt gevoeld. Wat super meega fijn voor je. En nog 2 weekjes en dan weet je wat het wordt. Vind je het spannend? Ik dacht een jongetje. Maar ook ik heb het fout gehad met Leonie. Dus is niet betrouwbaar haha.
Muts: wat kl.te dat je zo verkouden bent.even lekker dromen met warm water ofzo. En wat,lekker dat je vrij bent. Geniet maar,lekker van het zonnetje!
Shady: dat zou echt geweldig zijn ja. Maar ga er niet vanuit. Ook al heb ik allemaal wit spul in mijn tepels (zijn ingetrokken, dus klein kuiltje) en flink pijnlijk. Ga gewoon uit van een ongie dan valt,het tenminste niet tegen.
Ik ga zo maar eens lekker liggen in de zon. Alvast beetje bruin worden voor turkije. O wat heb ik daar,veel zin in. Even lekker koppie,leeg maken. Nog maar 38 dagen!