yeah deel 8 alweer, we gaan voor nog meer goede berichten in dit deel!!!
heb ook nog een heel stuk terug gelezen in deel 7 maar weet echt lang niet alles meer
wat ik wel nog weet zijn de mega vorderingen van bepje dr memmen hihhihi meis hoe doe je dat toch?? ik had echt niet in de gaten dat ze zo groot waren hoor!!!!
nu wel nieuwsgierig naar wat voor lingerie het geworden is voor je trouwen hihihi, is c nog blij met je boobs??
sil, ik moest wel ff om je lachen....tot dat de zwaartekracht zijn werk weer doet:) pat reageerde van de week ook ineens heel verbaasd toen ie met daglicht mijn boobs zag(vooral mijn tepels) en vroeg echt :
whah wat is daar gebeurd?? hihihi met kijkers zo groot dat wil je niet weten;)
fijn dat je nu gerustgesteld bent met een goede echo, laat die tr*t het de volgende keer maar weten dat ze er flink naast zat!!!
shiley, lief dat je aan me denkt, maar je hoeft het voor mij niet erg of lullig te vinden hoor, ben een grote meid met een brede rug, ik kan wel het eea hebben(vooral als ik weet wie het zegt) fijn dat het goed op is gelost met het nk van je zoontje en dat ie er nu niet meer uitgevallen is
meisje, wat ben je toch altijd lief voor anderen met je plaatjes en zo, wil jou ff een dikke knuffel geven, pff alweer oud bloedverlies, snap dat je nu wel eens een rustige ronde kunt hebben zonder klachten
bloempje hihi pestkopje;) dus onverwachts weer werken, je bent veels te lief voor de wereld enuh vergeet niet dat ze er straks aan gewend zijn dat jij altijd maar ja zegt(ik spreek uit ervaring) en dat ze het maar wat moeilijk vinden als je straks(gedwongen door ons hihi) nee moet zeggen omdat je aan jezelf en je uk in je buik moet denken!!
buddha, dus je ongi nu er door?? nu duimen dat je snel goed nieuws krijgt van je fa en wie weet heb je nu wel weer twee keer een ronde van 30(lets hope so)
shady, je hebt wel genoeg geklust hoor, er lag een voorraadje zwemmers klaar! vergeet niet dat ze ook echt een lange weg hebben af te leggen tot ze bij de finish zijn he?
we duimen voor jou(en hyperende bloempje hihi) dat het deze ronde raak is!!!!
mariska, als je je zo ellendig voeld mag je ook emo zijn hoor, pff klinkt niet goed!! ik hoop dat je je snel beter voeld
meisje79, pff dat klinkt echt als een hoop als je het zo opsomt, hoe we dat hier gaan doen financieel moeten we ook nog maar ff bekijken, ga eerst maar eens genieten
kweet niet meer wie het schreef geloof shady.....de eerste uit ons lijstje(daphne) die loopt nu idd op dr laatste loodjes en kan ieder moment gaan bevallen spannend hoor we gaan dan afstrepen maar ook gek tegelijk als je terug kijkt lijkt de tijd echt voorbij gevlogen, weet nog zo dat ik stopte met de pil;)
hier een onwijs leuke maar enorm vermoeiende ochtend achter de rug(en dat op mijn vrije dag haha) ben vroeg opgestaan om pat naar het werk te brengen en ben heerlijk bij een vriendin thee gaan drinken, hop noa mee(ze heeft een berneropvangboerderij) want noa was echt ff aan een verzetje toe, man wat heeft die hond weer heerlijk gespeeld en ik weer lekker zitten knuffelen(moest wel meteen douchen nadien haha) want 14 van die lummels houden je kleren niet schoon zeg maar;) nu wel beetje aan het einde van mijn latijn dus ga maar ff de oogjes dicht proberen te doen en de boel de boel maar ff te laten