Even terug vanaf pagina 4….
Mutsie, zn kamertje is nog niet veilig gemaakt hoor haha. Er ligt nogsteeds een handdoek om die punt heen. Die beschermers moet je dus vastplakken en moet ff kijken of we dat wel echt willen. Straks beschadigen we t nog maar wanneer ze er niet meer op hoeven te zitten. Maar heb mn mannetje eigenlijk sinds gister ochtend niet echt meer gezien. (wel gemerkt dat hij in bed stapte en vanmorgen er weer uit) dus heb t er nog niet over gehad met hem.
Jij gister dus een echte relax dag gehad. Lekker hoor!
Mariska, balen zeg dat je niets binnen houd. Maar je kunt hier niets aan doen en volgens mij kunnen jij en je kindje in het begin wel iets hebben hoor. Mocht je het echt niet vertrouwen bel je ff je vk. Maar er zijn veel vrouwen die vanaf week 5 elke dag spugen en niets binnen kunnen houden door de zwangerschap en die krijgen ook een mooi kindje. Probeer het los te laten meid. Je kunt er nu niets tegen doen. En wat lief van je mannetje dat hij sinaasappels staat te persen. Ohh herlijk is dat, vers geperst. Ga misschien ook nog wel ff netje halen voor van t weekend haha.
Bloempje, ik herken het niet dat je neus dichtzit en je wat bloedsliertjes hebt met snuiten zo vroeg al. Maar heb t bij mn vorige verkoudheid ook gehad dat er soms wat bloed meekwam met het snuiten. Dus als ik daar naar kijk zou t mogelijk zijn. Maar weet dus niet of het al zo vroeg kan dat je daar dan last van hebt.
Meisje, jij dus gister ook pizza op. Ik ook. Had ik echt zin in.
Hoop ook echt dat er zaadjes gevonden worden bij je vriend.
Buddha, hmm die groentesoep klinkt ook erg aantrekkelijk zeg. Ben dol op soep! (voornamelijk heldere soepen)
Meisje, haha ja dat mag gevierd worden toch, je ttt gehaald. Ik heb besloten dat ik ook 2 gebakjes haal als ik (eindelijk!!) naar de hogere functieschaal mag.
Hoop per 1 april of uiterlijk per 1 mei. In ieder geval nog voor mn verlof!
Bepje, hmmm frietjes!!! Hier vanavond hoor!
Haha 2 luieremmers nu dus. Wel lief dat je die van iemand gekregen hebt. en anders 1 op mp zetten. Kun je van dat geld weer wat anders leuks kopen.
Mutsie, dat is leuk om te zien he. Ik had het pas in bed. Toen begon ze ook te schuiven en zag ik ook echt de schopjes van buitenaf en zag mn buik ook golven. Zo leuk!
Ikke, hier ook een klein buikje volgens de vk . Had ik bij mn zoontje ook. Kwam toen ook niet echt een groot kindje uit. Dus op zich wel lekker. Zie mezelf nog geen 8 ponder uitpoepen haha.
En wie weet groei je op het eind nog wel harder.
Fijn dat alles goed was. En wat er niet aan komt, hoeft er ook niet af. Ook een voordeel.
Ik zit nu 1.9 kg boven mn startgewicht en heb ook alleen mn buikje maar wat ‘extra’ is. Verder ook nergens dikker of voller geworden voor mijn idee. Broeken zitten allemaal nog het zelfde.
Hahaha mutsie, wat een lijstje weer van je. Ik kan daar nog niet over meepraten haha.
Sexyloze onderbroeken: draag meestal al gewone onderbroeken dus is al niet veel sexy aan. Dus voor mij niets nieuws.
Zoogcompressen, ik lek nog niet zoveel dat ik ze nodig heb
Vormloze bh’s, heb bij mn zoontje mn eigen bh’s gedragen (maar dan maatje groter) en geen meegroei dus kan er niet over meepraten.
Aambeien, alleen een kleintje na de bevalling toen
Obstipatie, ik doe mee!! Heb soms eerst 6x kramp op een dag voordat er wat wil komen. Pff geen pretje.
Marloes, hmm die saus die je maakte klinkt best goed moet ik zeggen.
Meisje, t klussen is gelukt begrijp ik. Super voor jullie meid!
Hahah rian….. chronische schimmel k*t. geweldige omschrijving…. Maar t probleem is minder geweldig.
Bepje, hahah heb jij weer hoor. Denk dat je idd t beste ff kan bellen en uitleggen wat er gebeurd is.
Bloempje, haha jou reactie op bepje vind ik ook erg goed. Dat was wel heel koel en donker bewaard idd.
Meisje, ohhh balen zeg dat je wasmachine het begeven heeft. Is weer een duur grapje zeg.
Ja een test die 10mmol nodig heeft is idd een hele gevoelige test.
Cb indicator en kv 2 voor 5 hebben dacht ik 25 mmol nodig. Maar die kv test, daar kun je 4 dagen voor nod ook al positief mee testen.
Bepje, werkse vandaag.
Mutsie, haha ja dat vond ik ook al erg overdreven haha. 2 knippen en totaal uitscheuren. Knap gedaan hoor!
Dat die vacuum los komt heb ik idd al vaker gehoord.
Marloes, oe dat is schrikken idd.
Kippetjuh, balen zeg dat je ongi geworden bent. Bah!
Shady, alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je man!
Mutsie, jij was dus vanmorgen al in bed geweest voordat je ook maar je bed verlaten had. Vond dat toch ook zo’n drama, toen ik bv gaf bij mn zoontje. Elke ochtend was mn pyama, de handdoek en t laken zeik en zeik nat. Gewoon door die zoogcompressen heen gelekt. Bah. Heel je borsten en tepels soft van t vocht.
En na t douchen had je jezelf nog maar amper afgedroogd of de straaltjes liepen al weer uit je borsten. Bleef met die handdoek bezig.
Zoontje heeft vannacht weer goed geslapen. Niet uit bed gevallen (gelukkig!!)
Helaas hoorde ik hem wel om 7 uur al roepen maar was zo moe dat ik hem lekker liet roepen en zoals verwacht, hij vond de speelgoedkist op zn kamer en ging lief zitten spelen. Om 8 uur riep hij pas weer en zat toen nog heerlijk in een boekje te kijken. Toen nog ff bij mij in bed tv gekeken voordat we eruit gingen. Oh wat had ik er toch moeite mee vanmorgen. Lag ook pas rond kwart voor 1. Moest werken tot 23.00 uur maar reed pas 23.40 uur weg daar. Pff neem dat half uur zeker een keer op hoor. T is goed!
En toen zaten mn zusje en dr vriend nog bij ons op te passen (man had feestje) dus die bleven ook nog even. Gingen rond kwart over 12 weg. Gelijk alles afgesloten enzo maar eer je dan ligt is t zo weer kwart voor 1. Toen om 1 uur hoorde ik de voordeur, kwam mn man thuis. Heb mn ogen niet open gehad maar hoorde dat hij het was. Pff was gebroken vanmorgen. Nu vandaag niet teveel doen. Echt ff rust.
En op t werk heb ik het niet eens extreem zwaar gehad. Collega (die ik al kende voor ik er ging werken) hield nogal rekening met me en ze heeft samen met andere collega alle zware dingen gedaan en ik de lichtere. Wel heel fijn, maar toch eind van de avond toen ik in de auto zat weer pijn onderin mn buik. Krijg t idee dat dat dan toch harde buiken zijn maar weet t niet zeker.
Nu lekker 3 dagen vrij en dinsdag proberen om een uur eerder naar huis te gaan.