hahahah ik zie mezelf al in een dwangbuis spartelen, thanks maris;) ja ik weet stom stom stom maar lag er dus ook al om 10 uur in en ben pas weer om half 12 opgestaan;) das ook rustig aan doen toch??dan mag ik nu toch wel weer lekker aan de gang??? hihihi ik ben nu eenmaal een bezig bijtje, het enige waar ik nu last van heb is tijdens het dweilen dat mij buik en rug dusdanig pijn gaat doen dat ik a.dat al om de dag doe ipv iedere dag (als het weer het toestaat want als het een blubber zooi is doe ik het wel iedere dag) en b. in etappes doe, eerst de woonkamer en de gang, dan ff pauze en dan de eetkamer, de keuken en de bijkeuken;) vond dat ik al best aardig op weg was hehe
yeah!!! bepje heeft de kleine gevoeld, zo bijzonder he meis!! lekker buikje hoor, komt steeds meer echte vorm in te zitten he?
shady hihi wat een heerlijk ontbijt had je:) ik vind het ook altijd ff goed(maar ook wel eens lekker) dat er weinig geld is om boodschappen te doen, de kast puild meestal nog wel uit van bruikbare dingen en zo komt het allemaal ook nog eens op;) pat heeft daar meer moeite mee hihi hij wil graag de kast gevuld blijven zien en is dan steeds aan het mopperen dat er niks lekkers in huis is(terwijl er dan genoeg ligt maar daar heeft ie dan net geen zin in, nou pech dan haha)
marloes, klinkt als een erg leuk weekend, en dan maandag lekker vrij en de echo:) leuk leuk leuk
bubble fijn dat alles goed met je gaat
sil hihi blondje, wat een actie van je fiets
maris, klinkt pittig hoor die cursus, maar wel een hele prestratie als je het straks in je pocket hebt
buddha, sorry dat ik je ontbijt verpest hebt, maar ik moest me gedeisd houden anders kreeg ik een dwangbuis om;)
zo geloof dat ik er doorheen ben, oh nee wacht toch niet.......
bloempje, wil je niet meer van die gekke dingen dromen?? ik zou er ook verdrietig van worden
shiley, druk nu met het babykamertje, tis mooi weer lekker met je zoontje op stap das veel leuker dan behang trekken
en ik las iets over strae?? ik smeer niet en heb dan nog geen enkele streep, ik weet dat het zit in aanleg ervoor hebben en dat je kunt smeren dat je een ons weegt, je houdt dan de oppervlakte lekker soepel maar dat de scheuren onderhuids ontstaan(dus daar waar geen enkel smeerseltje kan komen) je kunt negen maanden lang nergens last van hebben en door het persen bijv op het einde alsnog uitscheuren, ik zie wel waar mijn schipje strand, ik hoop er natuurlijk niet op maar weer ook dat smeren hier tegen geen enkele zin heeft.........
wel smeer ik af en toe met bodylotion als mijn huid weer eens droog en trekkerig wordt maar dat deed ik altijd al, ik merk wel dat op sommige momenten door de spanning mijn buik begint te jeuken, dan smeer ik ff snel maar das dan tegen de jeuk en met gewoon niv*a