sil, kijk eens op een site van een grimeur, volgens mij gebruiken ze een bepaalde soort schmink daarvoor;)
maris, tja das wel balen ja dat je nu nog 2 weken dan je mond moet houden, wel fijn dat je alsnog goed geslapen hebt
bepje hihi het wordt steeds echter en echter(en het komt al snel dichterbij) leuk dat je geslaagd bent voor schoenen, fijn dat je eten er in bleef, je zult al wel genoeg gebaald hebben gister(al hebben die schoenen natuurlijk veel goed gemaakt hihi)
shiley, fijn ff zo`n weekje tussendoor, en ja hoor er komen foto`s als het klaar is hihi
shady, fijn dat die eerste vergadering zo goed is gegaan, ga je de volgende een stuk rustiger tegemoed en je zelfvertrouwen heeft weer een heerlijke boost gekregen dat ook jij dit kan hihi
bloempje, je hebt niks gemist hoor, het kamertje was voor kerst al zo goed als af hihi we waren belachelijk vroeg, moesten nauwelijks iets doen dus tja dan is het zo gepiept hihi
het kamertje is wit geschilderd, we hebben essenkleurige meubeltjes(had het liever wit grijs gehad maar hey dit was zo`n koopje hihi) er komen grijze gordijnen(dezelfde die we overal boven hebben hangen) en met de muursticker en de mandjes maak ik het nog verder af met grijs accenten, het is niet een heel erg spectaculair kamertje geworden, ook niet helemaal zoals ik het in mijn hoofd had zitten, maar we hadden een bepaald budget en ik maakte er een sport van daar zo goed mogelijk onder te blijven(en das gelukt)
ik vind als het maar functioneel en schoon is dan is het goed, de eventuele kinderkamer daar wil ik me wel gaan uitleven met kleuren en zo maar ben zelf van mening dat een babykamer lekker sober moet zijn, wel zo lekker rustig hihi
nu ff sparen(de belastingdienst komt er ook weer aan, en ik moet altijd betalen ipv terugkrijgen;)) dan ga ik de muursticker en het kastje kopen, desnoods pas veel later als het er niet van komt, dat is dan ff niet anders......