Meisje schreef:Dat is de reden dat ik wegga. Want wie zegt dat er geen hoop is voor me!! Voor iedereen is hier hoop en alles behalve voor mij! En iederreen moet maar zwanger worden en ik maar ongi worden. Er is een kans dat mijn lichaam het na een echte ongi zou oppakken!! Waarom mag ik dan niet die hoop hebben? Waarom zou ik in onze ellende moeten blijven zitten en de rest gelukkig zwanger mogen worden!! Hoop is het enige wat mij hier nog recht overeind houdt!! En als mij hier dat ontnomen wordt dan hou ik het niet meer vol!! Daarom ga ik weg!!
Ik heb getwijfeld om hierop te reageren. Waarom? omdat ik bang ben dat mijn mening bij jou in het verkeerde keelgat schiet, maar laat ik voor op stellen dat ik jou situatie ontzettend kl*ten voor je vind en dat ik jou en je vriend al het geluk van de wereld gun!
Ik ben alleen bang dat gezien de situatie waarin je nu zit, jij je aan elk teken van een mogelijk iets wat zou kunnen betekenen dat je een eisprong of iets dergelijks zou krijgen, vast gaat grijpen. Je bericht gister over je lotion achtige afscheiding, daar bedoelde ik mee te zeggen, dat lang niet iedereen afscheiding heeft via 'het boekje'. Daarom zei ik ook dat je eigenlijk alleen bij echt trekdraad iets kunt zeggen over een mogelijke vruchtbaarheid. Daarnaast heb ik meerdere keren gelezen dat meiden draden kunnen trekken, maar dat er een negatieve ovu test is, dus ik bedoel daarmee dat dit gewoon lang niet altijd betrouwbaar is. Op inet lees je ook dat de methode van het cervixslijm alleen betrouwbaar is in combinatie met een andere methode zoals tempen of ovu testen. Dit alles bedoel ik absoluut niet naar jou alsof je geen hoop mag hebben... Ik bedoel er mee te zeggen dat er zoveel factoren nodig zijn om daadwerkelijk zwanger te raken, dat ik bang ben dat je veel tegenslagen gaat krijgen door bij elk symptoom te denken dat je vruchtbaar bent.
Dit alles is heel goed bedoeld vanaf mijn kant, ik wens je heel graag een goede zwangerschap, maar ik denk dat je realistisch moet blijven en in je achterhoofd moet houden dat er een kleine kans is dat het nu goed zou gaan.
Mijn advies aan jou, en je moet zelf weten wat je er mee doet, al schrijf je het op wc papier en veeg je er je r**t mee af, blijf gewoon lekker klussen op die momenten dat jullie daar zin in hebben en probeer rustig de uitslagen af te wachten eind maart. Tot die tijd niet te veel focussen op alles wat er gebeurd in je lichaam...
Echt ik bedoel dit alles niet om je je hoop af te pakken, ik bedoel het alleen maar goed voor jullie...