bloempje25Oud lidBerichten: 3.220Lid sinds: 14 september 2011
Nu ga ik echt naar bed!
buddha schreef:Bloempjee aaaahh gefeliciteerd wijffie zwangerrr!!! Ben heel blij voor je! kon ook niet anders met die klachten!! superrrrrr
Gunde t jou ook heel hard (maarja shady gun ik t ook net zo goed hoor) maar geef ook gelijk eerlijk toe dat ik het wel lastig vind maar dat snap je ook wel denk ik. Ik heb gvd nog maar 2 kansen gehad ...
sil1975 schreef:whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bloempje,van harte!!!! super meid!!! das goed begin van het weekend!!!!
shady,wanneer is jou nod?
hier vanmorgen naar ziekenhuis geweest...ik moest nuchter aankomen,werd geprikt en suiker gemeten,die was ok dus kon de test beginnen...ik moest echt een walgelijk drankje drinken waar ik bijna van over mijn zuiger ging...toen boekjes lezen(mocht niet weg)en 2 uur later werd ik weer geprikt en de uitslag gaat naar vk...
dins vlokkentest,zie er zoooo tegenop...bah! maar hoop wel dat ik tijdens die vlokkentest op de echo de nub van de baby kan zien...
buddha schreef:@Muts.. aiii daar waren we al bang voor.. das niet zo mooi.. hoelaat hoor je nu iets dan? ohh ik hoop zo dat t meevalt gedverdaarie...
AAAAAAAAAH wat dat bloed betreft.. zou 't ?? ik ga hard mn best doen wijffie dan gaan we niet met z'n tweeen naar the wedding maar met z'n 4-en !!!!!!
buddha schreef:@Bloempje op dag 18 had je een positieve ovu test, op welke dag van je cyclus zit je dan eigenlijk vandaag? en weet je nog wanneer jullie seks hebben gehad? Ben gewoon nieuwsgierig hoor, omdat de meeste hier toch wel iedere dag seks hebben volgens mij.. en daar wel zwanger van zijn geworden. Maar meisje79 weer niet!!
Ze zeggen dat om de dag dus beter is.. maar als je dit forum aanhoudt is dat juist niet volgens mij haha