Zo en nu stap ik even uit mijn ego hoekje en reageer eens even op de rest!! Sorry maar me zelf kende zal alles wel weer door elkaar gaan!
Bepje: Wat gaat het toch snel zeg. Nog even en je mag met je mooie jurk lopen naar het altaar. Laat je hier wat foto s zien. Ben heel benieuwd hoe het mooie bruidje eruit komt te zien. Wel erg lekker dat je van te voren wat rust neemt. Gaan jullie nog ergens naar toe als huwlijksreis ofzo? Sorry lees al dat je een verrassingsweek krijgt. Spannend!!! Heb je een idee waar je heen gaat? Je bent gewoon alweer over de helft. Wat gaat het hier super hard zeg.
Marloes; Wat leuk aan het klussen in huis! Allemaal voor de baby? En mijn was het ook echt niet opgevallen dat je in week 40 moet bevallen. Vind het wel super leuk want elke week als ik nu na de kalender kijk weet ik ook meteen hoe ver je bent. Heb je nog last van zwangerschapskwaaltjes?
Ikke: Hoe gaat het met jou!! 27 weken al meis. Je gaat het 3e trimester bijna in! Ik weet niet of het mag maar ik heb hier de site over die bloem.
http://www.bloem.net/vrouwelijk-lichaam/vaginaal/schimmelinfectie Ik meen het echt serieus binnen 3 dagen geen jeuk, geen pijn helemaal niets meer. Ik vind het geweldig spul.
Marloes: Spierpijn in je benen kan te maken hebben met je zwangerschap meis. Is 1 van de kwaaltjes die je kan krijgen volgens mij.
Shady: Jij heb dus gelukkig een leuke dag gehad. Lekker gezwommen met je kleine mannetje. Wat lijkt mij dat ook heerlijk. En super om te horen dat je wat meer heb kunnen genieten van je paasontbijt. Ik ben zo benieuwd wat je krijgt te zien donderdag. Zal het er 1 of 2 zijn?!! Haha.
Shiley; Je hebt helemaal gelijk. Ook al is het een tientje meer. Meer is meer en je kan het goed gebruiken met je kleine meid op komst!! En ook jij zit bijna al in het 3e trimester!!
Buddha: Als het ons mag lukken om zwanger te worden willen wij ook een heel mooi wiegje in de slaapkamer. Wij hebben ook al zo n mooie hangende gezien. Mijn schoonouders hebben nog een staande staan waar mijn eigen vriend en broer in hebben gelegen. Maar eerlijk gezegd wil ik die liever niet.
En wat jij over de clomid zegt klopt helemaal. Ik had met de clomid ook 2 eitjes die op springen stonden toen. Alleen de kans dat ze werkelijk beide bevrucht worden en goed blijven is niet zo heel groot. Ik ga echt super mega hard duimen dat je echt mega snel zwanger mag zijn.
Bloempje: De spierpijn kan echt horen ja bij de zwangerschap. Zo te horen heb je flink wat klachtjes. Misschien bij jou ook een tweeling op de loer. Ik heb gehoord dat vanille vla helpt tegen misselijkheid. Hoop iedergeval dat de klachtjes wat minder worden maar dat de kleine goed blijft zitten.
Zo nu ben ik toch aardig weer een beetje op de hoogte. Sorry als ik iets vergeten ben!!