Sorry dames voor het laat reageren!!
Idd super fijn dat me leidinggevende zo reageert. Vanmorgenzei hij gelijk, ja bij jou ouders in de stad (woon ergens anders dan hun, benverhuisd) zit ook een grote babywinkel. Hihi. Hij houdt nu echt al rekening metme, heel fijn!
Alleen heb al 2 dagen taart op. Ik doe echt nooit mee mettaart, nu wel. Hij weet wel waarom, de rest niet, whahaha.
@Bepje, wat fijn dat het eten is geregeld en dat ook nogvoor een vriendenprijsje! Nice! J Alweer 18 weken en 1dag, de tijd vliegt!
@Meisje79, hoe gaat het nu met je buikpijn. Dat is idd weleven schrikken als je het niet gewend bent. Houdt het even in de gaten hoor,anders effe langs de HA ofzo. Over 6 dagen mag je je beeb zien! J
@Shadylady, goed dat je zo gestopt bent met roken zeg!! Je mag trots op jezelf zijn! Hoe is het numet je nek meis, al iets beter? `
@Mutsiemuts, fijn dat het weekend redelijk goed is gegaan enje ervan hebt kunnen genieten, tot hoever het mogelijk was! Wauw, kraamzorgintake, dat is alweer een stapje verder, hihi, leuk. Ga jij nu gewoon maar op 25 mei bevallen, zouik wel leuk vinden.
Wat een mooie buik!!
@Marloes, wat super dat de echo zo goed was! Kun je er iddnu heel vaak van genieten hihi. Super leuk natuurlijk ook al die reacties opfacebook etc. Nu mogen jullie, gaaf!!
@Shiley wat mooi dat de kamertjes klaar zijn, dat geeftvast meer rust! Maak je er nog fotootjesvan, ben reuze benieuwd!!
Groot gelijk dat jullie nu ander kraambureau willen! Jehebt vast genoeg folders van de VK meegekregen, wij tenminste wel.
@Rian, oh meis dikke knuf! Het is ook niet niks hoor. Probeer beetje rustig aan te doen hoor. Ook nog de kiesjes bij Hailey, oh bah!
@Buddha, ik hoop toch wel dat je ei is gesprongen hoor!! Hetduurt nog zolang tot 30 maart en beetje zekerheid is nu wel heel fijn voor jou!
@Sil succes! We horen wel hoe het is gegaan, straks heb jegelukkig alles achter de rug! Dan is het op de uitslagen wachten, zucht, maarja.
@Bloempje, hoe gaat het vandaag bij jou meis?
Sorry dat ik zo stil ben/was. Ben gewoon zo moe, gehele dagmisselijk. Heb niet echt puf om dan gehele dag achter pc te zitten. Vanaaf ooknog school, bah!