ruthje schreef:Visje, kan idd best van de pil komen, of van het feit dat ik vanmorgen weer erg vroeg uit bed moest ( 5.15 uur) en een hele drukke dag, met best heftige zaken, op het werk heb gehad.
Voel me vast morgen beter, nu zometeen languit op de bank....shopping queen kijken, en hopelijk komt er erna nog een spannende serie.
Mijn potje rooibosthee staat te trekken, die ga ik straks lekker opzuipen. Heb in het kader van alles voor onze poging, vanmorgen om 5.30 zelfs een stuk brood door mijn keel geduwd haha...ik kan nooit zo goed ontbijten maar wil graag gezond leven...dus dat word ontbijten in de ochtend...met frisse tegenzin & kotsneigingen. :mrgreen:
ik heb net als jij vanaf dag 1 gezond gedaan...alleen ik had korte protocol dus beetje mazzel want dat eten smorgen bleghhhhhh liever niet.
maar nu blijf ik het uiteraard volhouden moet goed voor klein visje zorgen hahaha
heb ook vanaf de stimulatie bijna elke dag een glas granaatappelsap gedronken ....heel goor .....maar had er een goed gevoel bij en wie weet heeft het geholpen.
fijne avond meis doe kalm aan 😉