@estrella: ook hier nog eens super gefeliciteerd! En het is zoals Henriette zegt: zo ontzettend bijzonder hoe zo'n klein stipje kan uitgroeien tot een prachtige wolk van een baby! Dat het überhaupt een wonder is dat een baby geboren wordt, dat wist ik na 2 jr en 8 mnd inmiddels wel, maar met zo'n foto realiseer je je dat nog eens meer!!
@limi: knuffel voor jou terug. Las ook op Fb over je bekkeninstabiliteit. Da's niet mooi meid!! Rustig aan doen hoor!!
@eva: hele dikke knuffel voor jou. Bah, erg als je in zo'n dip zit. En dan ook nog niet lekker met manlief... En las ook nog eens iets over een terras dat ze zomaar tot bij je voor de deur hadden gezet??? Murphey's Law, dan komt alles opeens tegelijk he? 😞 Goed voor je zelf zorgen hoor, want je moet wel klaar zijn voor de nieuwe IVF!!! We lopen denk ik beetje gelijk vwb punctie. Juni wordt weer spannende maand hier!! O ja, en succes bij de dokter voor je darmen!!!!
@mickey: he bah, nee, niet de waterpokken!! En hij is nog zo klein!! Zielig!! Ik kan me nog herinneren dat ik de waterpokken kreeg op de communie van mijn zus 😞 Herinner me nog dat mijn peettante mij met talkpoeder bedekte zodat de jeuk wat afnam.... Zorg maar goed voor hem!!
@henriette: heb de kamer gegoogled! Mooi! Houd zelf ook wel van strak, en toch klassiek, niet te modern, wit. Denk dat als wij ooit n babykamer mogen kopen iets soortgelijks kopen!! Leuke gekleurde accesoires erbij en klaar!!!
@jones: ook jij een dip meid, zo begrijpelijk in jouw situatie!! Vond t stiekem ook al erg snel dat je weer terug ging werken. Biedt natuurlijk afleiding, maar toch ook wel heftig zo voor een klas staan de hele dag!! Neem je tijd en voel je niet schuldig als je hier wat minder reageert!!! Probeer alvast aan die prachtige vakantie te denken! En misschien wat vrije uurtjes alvast van het zonnetje hier te genieten. Knap je vast van op!! KNUFFEL!!
@Ilana: en dan natuurlijk ook nog een mega knuffel voor jou Ilana!! Na al die jaren snap ik dat je het soms somber in ziet! En die buurvrouw van jou maakt t er niet makkelijker op!! Bah!! Hoop dat je as we speak toch heerlijk aan het genieten bent van jullie tuintje en het mooie zonnetje, zonder gestoord te worden door zwangere buiken!!!!! En goed dat je op je werk voor jezelf bent opgekomen!!! Overigens heel herkenbaar jouw verhaal! Hier precies zo.Mijn collega's zijn heel fijn, maar totaal niet pro-actief of initiatief tonend... dus alles moet uit mijn koker komen helaas.... Op naar pos test in juli!!!!!!!
@ruth en Lin: Hoe gaat ie met jullie??? Zijn jullie er klaar voor? het gaat nu echt beginnen he? 😊 Wordt zo'n spannende maand juni!!!! Ben blij dat ik jullie heb hoor!!!!
@hbb: hoe is het met jou??? XX
Hier vanochtend gesprek bij FIOM gehad. Was prettig gesprek. Heb gewoon anderhalf uur "moeten lullen" over wat er allemaal speelt in mijn leven momenteel. Dus de achtbvaan van de laatste 2 jr en 8 mnd, de ruzie met mijn ouders, de druk op t werk.... Deed me wel goed. Gedachte beetje kunnen stroomlijnen als het ware en vooral meegekregen goed voor mezelf te zorgen!! Had met leidinggevende afgesproken dat ik na het gesprek lekker thuis zou gaan werken en dat heb ik dus gedaan. Fijn! Heb me eerst nog een mini aardbeienvlaaitje gekocht, dus die ga ik straks nog lekker opsmikkelen 😊 Verder is het hier, anders dan in de rest vt land, helaas bewolkt. Enorm benauwd, maar bewolkt. Vriendin van me zou me zo bellen om ff met haar hond te gaan wandelen, maar als ze nog lang wacht hoeven we niet meer te gaan want volgens mij gaat t over uurtje of zo flink regenen....
O ja, heb ook nog gisteravond een hele mail opgesteld die ik misschien aan onze vrienden en familie wil sturen. Over het hele traject. Niets medisch zeg maar, maar juist over wat het met mij/ons doet. Het wachten de afgelopen jaren, de achtbaan, iedere maand hopen en toch weer diezelfde teleurstelling die nooit went. Heb ook dat gedicht gebruikt van
Don`t judge me, just on what you see.
The outside is just a little part of me.
Behind my smile hides a lot of pain.
Tears are falling down like summer-rain.
Thoughts are constantly running through my mind.
Hoping and praying for a miracle.
So, please don`t judge me on what you see.
Every day I`m fighting, for the greatest wish inside of me.
Denk erover dit naar hun te sturen nu het IVF circus echt begonnen is... Om beetje begrip te vragen ahw. Hoe hebben jullie dat gedaan? Weet dat Ruth en HBB blog hebben. Hebben anderen nog iets naar hun omgeving gestuurd of ze geinformeerd of zo? Wil niet precies aangeven wanneer alles is zeg maar, punctie en tp datum en zo, om de laatste dagen niet teveel vragen te krijgen of ik al iets weet... Maar wil wel graag dat ze t begrijpen als ik n keertje geen zin heb tel op te nemen, of naar feestje/afspraak of zo te komen...