Ff snel, want er zit hier een kleine bij mij op schoot met koorts, die wat huilerig is en mee wil typen (wat dus niet zo lukt met een verhaal schrijven).
Ilana, super!! Gefeliciteerd met de goede oogst. Nu op naar de terugplaatsing en de positieve test!
Sindert, woensdag testen kan echt wel hoor. Misschien nu of morgen al wel positieve test, maar kan ook nu neg. en later pas pos. zijn, dus snap dat je ook wilt wachten. Trek je dat nog wel?
Dani, mooie ticker!
Hier afspraak gehad in zkh. Baarmoeder helemaal schoon gelukkig. Ze vond het wel wat gek dat ik nog ruim 2 weken had gebloed. Verder ligt alles plat (lijkt wel een nationale stroomstoring...haha). Heb dus helemaal (nog) geen cyclus, maar aangezien ik niet uit mezelf ongesteld wordt, zal ik die ook niet snel krijgen. Hebben gelijk al alles besproken, echt fijn. Ze nam helemaal de tijd voor ons. Ze adviseert ons zelf IUI en dan na ong. 4x weer afspraak voor gesprek maken om dan door te gaan naar IVF. Als we nu IVF gaan doen is dat ook het eindstation (kan dan dus niet meer terug naar IUI) en stel dat ik er niet goed op reageer en weinig in kan vriezen, dan is dat het. En dat terwijl ik met IUI dus wel kans heb om weer zwanger te raken. Hoe het dan evt. met een 3e zit, tsja, dat moeten we tegen die tijd bekijken. Gaan nu zelf nog even alles goed tegen elkaar afwegen (mogen wel IVF doen), maar aangezien er dan lange tijd overheen gaat dat we punctie etc. hebben, punctie pijn doet (zie verhaal Ilana en ook wat ik verder vaak teruglees), er maar aantal bevrucht worden meestal, dan weer minder die ingevroren kunnen worden en dan weer minder die goed ontdooid kunnen worden, vraag ik mij af of we IVF nu wel gelijk moeten doen. Levert het dan echt wel meer op? Komt wel wat overeen met waar ik deze week over aan het piekeren was. Kan trouwens vandaag (ja VANDAAG!!! Jippie!!) gelijk beginnen met puregon spuiten. Ze hebben nu zomerstop en dan proberen we deze poging eerst met hormonen en zelf klussen en dan volgende maand IUI of start IVF. Vind ik wel heel fijn dat alles plat ligt, haha, hoef ik in ieder geval niet te wachten tot mijn cyclus op gang is of komt.
Nou, toch nog heel verhaal. Wat denken jullie? Eerder gaven jullie IVF toch aan, nog steeds?
Afspraak 23 juli nu gecanceld en echocontrole volgende week vrijdag (als we terugkomen van midweekje weg gelijk). Gaat nu weer lekker snel!
Trouwens wel wat tranen toen ik zat te wachten in de wachtkamer, ff emotioneel door het terugdenken aan die dag dat de aarde onder onze voeten verdween.