Bedankt voor jullie reacties. Vind het ook gewoon echt fijn om hier mee te schrijven. Zit ook nog op ander IUI topic 'wie begint deze zomer...' en dat zijn 2 meiden die ook IUI gaan doen, maar beide voor de eerste keer, dus is toch wat anders dan hier.
Mickey, vraag mij idd ook af waarom het een moeilijke ICSI gaat worden. Fijn dat je over een paar weken al kunt gaan stimuleren. Zie je er erg tegenop?
Estrella, wat heb je veel zieken gehad in korte tijd zeg. Fijn dat het nu beter gaat en ze veel hulp krijgen. Is wel even schrikken denk ik, 2 ouders in korte tijd in het zkh. Ga je toch weer bedenken hoe belangrijk gezondheid is!
Nikita, zag jou ook niet in het rijtje van het overzicht staan, dus ben benieuwd wat je hebt gedaan en gaat doen. Ga je alleen ovulatie inductie doen of toch IUI ofzo? Ben wel benieuwd waarin het verschil zat tussen de 2 ziekenhuizen. Gebeurt wel vaker geloof ik dat ze andere wegen in willen slaan. Als je maar doet waar je je goed bij voelt toch?
Theetje, bijna starten met puregon, fijn dat het al begint op te schieten. Voel je het ook zo of vind je het juist langer duren? Kan bij mij zo verschillend zijn met wachten tot eisprong of wachten tot NOD. Ene keer denk ik, we zijn er bijna en vliegt het om, de andere keer gaat het supersloom (zoals nu, haha).
Dani, morgen echo, spannend!! Vond die eerste echo ook zooooo spannend om te zien of er een hartje was. Zou je nou toch echt al moeten zien, bijzonder hoor.
Liminous, heerlijk zeg, verlof in het vooruitzicht. Fijn om dingen af te gaan ronden of richting afronding te werken. Vind ik ook altijd als de vakantie weer in zicht is, heerlijk. Wel heel vervelend van je bekken, doe maar rustig aan.
Anne, jij alweer een tijdje aan het spuiten, bijna eerste FM. Hoe gaat het met je?
En voor alle anderen natuurlijk dikke knuffels.
Hier aan het wachten....en wachten....en wachten.... Pfff, wat gaat de tijd nu langzaam zeg. Zoals ik al eerder zei, kan zo verschillend zijn per dag of ik het lang vind duren of dat het sneller gaat. Zondagnacht eisprong gehad en nu zelf geklust, want laboratorium heeft zomerstop dus konden geen IUI doen (balen!). Maar, je weet het nooit. Hebben precies op de dagen/tijden geklust dat de gyn. had aangegeven. Nog even goed nagevraagd wat zij zou doen. En nu weer aan de Utrobolletjes. Voel daar nog niks van (behalve een troepje daar beneden, haha). Heb ook voor mezelf heel duidelijk dat als ik deze week geen bloeding krijg ik niet zwanger ben, want andere 2 keren had ik beide keren binnen 3 - 5 dagen een innestelingsbloeding en alle andere keren dat ik heb gestimuleerd of utro heb gebruikt niet, dus dat voelt voor mij wel duidelijk als een teken. Nu nog geen spoor van bloed. Gek eigenlijk he, de ene keer ben je bang om naar het toilet te gaan omdat je bloed kunt gaan zien en andere keer wil je juist bloed zien. Verder deze week nog leuke dingen op de planning, en natuurlijk superweer!! Dus hopelijk gaat de tijd wat sneller.
Gister weer mijn schoonzusje gezien, is nu 18 weken zwanger en heeft echt al een buikje. Vind het zoooo moeilijk om haar te zien. Zo moeilijk dat ik gewoon moeite heb om een gesprek met haar aan te gaan. Zij liep een aantal weken voor op mij, dus waren bijna gelijk uitgerekend. En nu was ze gisteren nog weg geweest om positiekleding te kopen. Werd er erg verdrietig van, wil ik ook! Fijn dat ik het hier neer kan zetten, jullie snappen het. Is toch anders dan een vriendin ofzo. Ze zijn heel lief hoor en kan mijn verhaal altijd kwijt, maar ze snappen het toch niet echt of stappen er sneller overheen. Nogmaals, fijn dat ik mee kan schrijven!!! Dikke knuffels voor iedereen!