Ruth, wat duurt het bij jou toch allemaal lang voordat er iets te zien is. Had jij nu ook vervroegde overgang op komst (ik ook namelijk, maar weet niet meer of jij het was of een ander, sorry)? Waren er wel al kleintjes te zien of echt helemaal niks? En mag ik vragen waarom je elke keer bloed erbij moet laten prikken (misschein ook overbodige vraag hoor, vast wel ergens terug te lezen). Succes meid!
Ze zijn idd bang voor POF. Heb AMH laten prikken en die uitslag komt over week of 3. Daarnaast bloedprikken tijdens cyclus om te kijken wat mn hormonen doen.
Ik denk dat de overgang wel wat meevalt, want mijn fsh was 4.6 op dag 3. In geval van overgang zou dat boven de 10 moeten zitten. Maar we wachten nog even af wat het AMH zegt, want die 2 waarden, samen met antrale FM geven een duidelijk beeld heb ik me laten vertellen.
Op dag 6 nog helemaal niks te zien in eierstokken...en flinterdun bms. Vrijdag mag ik weer, dan is het dag 10 en zullen we zien wat mijn lijf doet.
Het is iig erg lui haha!
Spannend roosje, of je ongi word of niet, ik duim voor niet!! En anders de ivf in...kan me voorstellen dat je niet zo lang meer wilt wachten.