tis zo spannend bij jou tessa! ik duim me suf!
dani ik denk dat ze ook kijken naar je bms. of je een mooi nestje hebt gemaakt waar je emmytje in kan vertoeven.
ennuuuu brabo hier hoor!!
patrieskeOud lidBerichten: 1.460Lid sinds: 1 november 2012
muisje666 schreef:Even niet geweest maar ben er weer!
Welkom priscilla. Mijn partner heeft precies het zelfde! Hier is niks raar om te zeggen hoor! Hebben jullie ook zaad via tese/pesa?? Was dit icsi 2?? Heb je nog wat in de vriezer??
Nien: wat een verschrikkelijk nieuws zeg. Geen woorden voor!
Eva:damn dat is zeker balen voor je! Hopelijk ben je straks goed uitgerust voor volgende poging!
Heb het ook gelezen van Jones. Gewoon verschrikkelijk. Geen woorden voor!
muisje666 schreef:Hier helaas al 3 mislukte icsi gehad in nijmegen. Daar zijn we weg omdat ik er geen goed gevoel over had.
Icsi 4 hebben we in Gent gehad. Meteen betere score. 1 topper terug geplaatst en 2 toppers in de vriezer. Eerder nooit wat in de vriezer gehad.
Helaas 3 weken geleden een vmk gehad een week na de positiebe test. Nu even rust 22 aug gesprek en dan zo snel mogelijk beginnen aan de cryo's.
Wij hadden 4 rietjes. Die zijn nu helaas op. Dus de hoop is dat we zwanger raken van de cryo's!
dani schreef:Welkom Priscilla!
Eh... Vergeten van tps?!?!?
En wat muisje zegt : hier is niks raar!
Morgen echo. Heb besloten toch voor te stellen het volledig natuurlijk te doen dus geen pregnyl en geen utro. Vertrouwen op m'n eigen lichaam! Nu hopen dat ei dit weekend is en ontdooien in 1x goed gaat en ik volgende wk tp heb !