Ik weet t niet donna. Ovitrelle kan zeker een week een vals positieve test geven maar ik weet niet of dat ook bij jouw dosis is.
Ik hoop op goed nieuws! !
SemmieOud lidBerichten: 1.672Lid sinds: 22 augustus 2012
eva05 schreef:@mickey. Aangezien je alles volgt kan ik het gewoon hier neerzetten hoef ik andere er niet mee lastig te vallen.. Zag net dat je aan mijn lieve forumvriendin tessa vroeg om op te rotten.. Komisch aangezien je daar zelf niet thuis hoort.. Maar dat was niet zo aardig.. Weet je, overal duik je op. Je bemoeit je met iedereen.. Je weet alles beter. Voelt je constant aangevallen. Is ook zo maar doe er dan iets mee.. misschien kan jij beter gaan. Het liefst ergens waar geen internetverbinding is of wifi
eva05 schreef:@goodlife hoelang zal ze deze keer de hint begrijpen 😄
eva05 schreef:@mickey. Aangezien je alles volgt kan ik het gewoon hier neerzetten hoef ik andere er niet mee lastig te vallen.. Zag net dat je aan mijn lieve forumvriendin tessa vroeg om op te rotten.. Komisch aangezien je daar zelf niet thuis hoort.. Maar dat was niet zo aardig.. Weet je, overal duik je op. Je bemoeit je met iedereen.. Je weet alles beter. Voelt je constant aangevallen. Is ook zo maar doe er dan iets mee.. misschien kan jij beter gaan. Het liefst ergens waar geen internetverbinding is of wifi 😁