Goedemorgen meiden!
Dank jullie wel voor de lieve woorden na mijn laatste bericht! Deed me echt een goed!
Wow dames, wat een mooie buikjes zie ik al voorbij komen! Hier ook al huge voor mijn gevoel 😂 Ik probeer nu echt wat wijdere kleding aan te doen zodat het wat verbloemd haha.
Heb ook gehoord dat een 2e zwangerschap sneller gaat!
@ Littledreamer, ik heb 'beneden' (zeg maar) een litteken en daar heb ik zo nu en dan ook wat last van. Had ik ook de paar keer tijdens de eisprong last van dus ik denk dat het van de hormonen komt.
Ach, je kleine meisje ziek 😞 Hopelijk knapt ze snel op!
Last van bandenpijn heb ik ook wel maar niet zoals jij het beschrijft dus misschien dat het bij jou inderdaad door verklevingen komt
oh zie nu het bericht van Toyce, dus dan zal het bij jou ook wel zo zijn!
@ Toyce, ooeeeeeh spannend om het op Facebook te zetten!!!!! Wat is je Facebook? Dan voeg ik je ook even toe!
@ mrinkiej, oeh jee... zelfs opgenomen geweest 😞 Da's wel heftig!
@ puk, leuk een extra echo!! Groot gelijk, lekker nog een keertje gluren!
@ Baukje, och jee meis.... ja snap dat het een dubbel gevoel is. Je heb toch 1 kindje verloren, ook al is er nog een kindje. Dikke knuffel meid. En ik ga voor je duimen dat alles goed blijft gaan.
@ hier, vannacht maar 1x eruit geweest! Ben er helemaal blij mee 😊 Misschien helpt het toch dat ik niet om acht uur al in slaap val maar het probeer te rekken tot een uur of negen (weet niet meer wie het zei, maar bedankt voor de tip 😊 )
En ons meisje werkt ook goed mee 😊 Voorheen wilde ze pas rond 20.00 op bed maar tegenwoordig al tussen 7 en half 8, dus ook wat meer rust voor mama.
Ja ben echt gezegend met mijn man hoor... jeetje! Hij neemt zoooooveel over en ook nog eens uit zichzelf (dat vind ik nog het knapste 😂 :lol:) Kookt eten, helpt ons meisje met douchen, ruimt alles op, stofzuigen, was draaien, ik word hier echt verwend! En bij alles zegt hij 'ga maar lekker zitten, neem je rust!)
Voelde me de laatste tijd zo'n zeurmiep 😂 Woensdag was het dus een pittig dagje, maar het gaat nu alweer beter. Ik had wel gedacht aan een lage bloeddruk maar niet aan eventueel ijzertekort (dank je voor de tip!) Ik zal dat even in de gaten houden en dit weekend even kijken voor die variant van Roosvicee waar extra ijzer in zit. (Heb ik na de vorige bevalling ook gehad) Gaat nu wel weer beter overigens hoor! Maar merk sowieso dat ik elke 2 uur iets moet eten, liefst nog eerder. Anders word ik echt misselijk.
En nu heb ik lekker (bijna) hele een week vrij! Vanavond uitje van het werk en lekker uit eten (jummie, alhoewell we wel pas om 20.00 eten dus dat wordt Sultana's meenemen haha), maandag jarig (jippie!), dinsdag slechts 6 uurtjes werken en daarna de echo!! Heb er zooo'n zin in maar vind het ook spannend! En dan de rest van de week vrij en (hopelijk) verliefd naar echofoto's staren!
Oh meiden, hebben jullie elkaar allemaal toegevoegd op Facebook? Ik heb alleen MamavanLC en mijn verzameling is nog lang niet compleet 😉