mikkyOud lidBerichten: 140Lid sinds: 23 april 2012
Babyzoe, heel veel succes vandaag!!
BabyZoe2011 schreef:Hoihoi meiden,
Ik ben vanmiddag naar de VK geweest en deze zag een vruchtzakje van ongeveer vier weken oud...ze stuurde me door naar de gyn i.v.m. uitsluiten buitenbaarmoederlijke zwangerschap..ik helemaal in de zenuwen naar ZH!!Gyn maakt een inwendige echo en kwam ook uit op een prille zwangerschap of een missed abortion???
Ik vertelde haar dat ik twee keer toe binnen vier weken zwanger ben geraakt en dit dus een prille zwangerschap kan zijn, toen zei ze dat ik bloed moest prikken, 14.30 uur geprikt en 16.00 uur belde ze met de uitslag!!Ik ben opnieuw zwanger volgens de gyn???Mijn HCG-waarde was al 1145!!!En dat vond zij al veel voor drie/vier weken zwangerschap!!Ik ben helemaal in de wolken!!Kan er niet bij!!
Sorry voor dit ego-berichtje maar moest het echt even kwijt!
Charlie schreef:Thnx voor jullie lieve reacties:) doet me goed. Ben echt ff helemaal de kluts kwijt! Ben zo onredelijk als de pest. Snap er gewoon niks van! Steeds die negatieve testen pff dat doet wel wat met je vind ik, helemaal omdat m'n ongi ook uit blijft.
Aan de ene kant wil ik morgen weer testen..maar ben zo bang voor weer n negatieve. Misschien wacht ik wel tot zondag ik weet t niet! Zodra ik heb getest laat ik het jullie meteen weten:)
@mikky; klinkt spannend meid:)
@saar haha grappig:p wat stond er op die test, hoeveel weken?
@nienke; wanneer is je nod?
Saar80 schreef:Lastig Nienke....eerste ronde kan cyclus altijd langer zijn na stoppen met de pil.....dus zou zomaar kunnen dat je nu een "normale" cyclus hebt....Als je het niet meer uithoudt zou ik nu testen met een extra gevoelige test?? Of kan je nog tot morgen wachten?
mikky schreef:Hey allemaal,
ff egoberichtje... aanstaande maandag nod en voel me echt "zwanger" voor zover je dat zeker kunt weten... Nu net ineens bruinverlies!!! Toch al ongi of kan dat ook misschien nog innesteling zijn? (wishfull thinking!) Moest er zelfs van huilen!
Iemand ervaring mee of zoiets? thanks alvast..
Iet schreef:@nienke; ik heb voor een vriendin een boekje besteld met de naam van haar kindje erin. Dat is een verhaaltje van woezel en pip en dat gaat over een nieuw vriendje en dat heet dan zoals haar kindje heet. Je hebt veel verschillende keuzes. Je kan daarop googlen. Misschien een tip? Zit wel een aantal dagen levertijd op!
djinnie schreef:*zwaait ook nog even*
@babyzoë: ik duim ook dat het goed gaat, meis!
Verder weinig nieuws. Ik heb nog steeds last, sinds dinsdag al, van ongi-krampjes. En verder erg moe. Maar dat wil helaas allemaal niets zeggen *zucht* Dus geduld, geduld, geduld... Ik ga er voor de zekerheid toch maar vanuit dat het niet raak is.
djinnie schreef:Aaargh, vanochtend getest (kv, 2 v 5) en er verscheen binnen 5 minuten een ZEER lichte 2e streep. Maar wel zo licht dat ik nu nog niets durf te zeggen. Je leest wel vaker dat een 'zogeheten schaduwstreep' niets zegt. Nu wil ik natuurlijk morgen weer testen, maar testen zijn op (had er nog 1) en de winkels pas om 13.00 uur open. Voel me stiekem wel zwanger, want al sinds dinsdagavond ongikrampjes, regelmatig licht misselijk, moe en een 'volle buik' gevoel.
Zucht. Wat ik hier nu weer mee moet?
Charlie schreef:Heb vanochtend getest en er stonden meteen 2 streepjes!! Ik ben zwanger!!:-D
Sorry voor t ego berichtje maar moest t ff kwijt!!
djinnie schreef:@Charlie: gefeliciteerd! Super joh!
@Nienke: aah, jammer zeg. Nou, hopen inderdaad dat de ongi snel komt, dan kun je tenminste verder...
Tja, een streep = een streep gaat niet altijd op helaas. Of althans, een streepje zo licht als die van mij betekent, volgens mij, niet altijd dat je zwanger bent. Maar het voelt wel zo. Dus vanmiddag toch maar eens bij de supermarkt kijken wat ze hebben aan vroege zwangerschapstesten en morgen nogmaals testen... Ik wil gewoon graag duidelijkheid, geloof ik, hahaha.
djinnie schreef:Dat snap ik, Nienke, dat je er van baalt. 40 dagen is ook niet niks. Bah. Misschien toch nog wat 'last' van het ontpillen? Weet je wat voor cycli je had voor de pil? Of voordat je zoontje geboren werd?
Pff, ik ben een echte stuiterbal. Inmiddels staat er de test een echt streepje. Die kwam binnen de 5 minuten maar leek toen een echt 'tuur-streepje'. Nu hoef ik niet meer te turen, prachtig roze en net zo breed als de controlestreep, maar wel erg licht. Zou ik dan toch echt zwanger zijn? Waaah... slik.
nienke schreef:Bij mijn eerste zoontje zat ik ook bij een topic, was ik 1 van de laatste die zwanger werd, nu toch niet weer he...
Baal er echt van....
djinnie schreef:*knuffel* Maar zover is het nog echt niet, Nienke! Al hoop ik dat iedereen hier vlot zwanger wordt. Maar als je de vorige keer hulp had met zwanger worden vanwege je cyclus, moet je dan nu weer lang wachten of mag je sneller naar de arts? Was je toen aan de clomid?
Gezien mijn kwaaltjes en een 2e streep heb ik besloten inderdaad zwanger te zijn 😃 en lekker een andere ticker onder mijn handtekening erbij te zetten. Net weer heerlijk misselijk na het ontbijt. Niet zodat ik hoef over te geven, gelukkig, maar toch. Had ik bij Siem overigens helemaal niet.
Saar80 schreef:@Nienke, wil je dat cadeau geven nu ze zwanger is of als ze bevallen is? Je weet anders de naam toch niet?? Of ben ik nou gekke henkie 😉 Ik wil voor een zwangere vriendin ook nog iets kopen....ben er nog niet over uit! Heb zelf de laatste tijd een ledikantlakentje met naam laten maken (op pinkies.nl) en heb zelf voor de geboorte van een kindje van een vriendin zelf met canvas iets leuks gemaakt met de naam erop.
@babyZoë, idd die van Clear Blue. Leuk om eens gedaan te hebben maar niks meer dan dat:-)
@Djinnie, kun je geen foto plaatsen?? Ik heb het zelfde gehad met zo'n licht streepje....een voorzichtige GEFELICITEERD!
@Charlie, WOW!!! GEFELICITEERD!! Echt superdesuper!