VickySOud lidBerichten: 4.764Lid sinds: 2 september 2009
Gefeliciteerd nic en nienke!! Ben erg blij voor jullie maar voel me nu wel erg 'alleen' ... Geniet er lekker van!!! X
VickyS schreef:Gefeliciteerd nic en nienke!! Ben erg blij voor jullie maar voel me nu wel erg 'alleen' ... Geniet er lekker van!!! X
Iet schreef:Ja idd t wordt hier zo wel erg stil. Vicky wij zijn zeker de enige die nog niet zwanger zijn??
Nienke; succes vandaag bij de gyne! 19 maanden ertussen dat valt toch wel mee?? Vriendin van mij heeft er maar 15 maanden tussen! En tussen onze ukkies zit 22 maanden, ik vind t een mooi verschil! En idd je moet je niet druk maken om wat anderen zeggen. Jullie hebben hiervoor gekozen!
Iet schreef:Ja idd t wordt hier zo wel erg stil. Vicky wij zijn zeker de enige die nog niet zwanger zijn??
Iet schreef:Ben ongi geworden, dus een cyclus van 29 dagen deze keer, gelukkig geen 40!
Nieuwe ronde nieuwe kansen, maar ik baal wel zeg!
VickyS schreef:Dank je! Hoop dat het werkt 😉
Hoe gaat het met de zwangeren hier???
VickyS schreef:Dank je! Hoop dat het werkt 😉
Hoe gaat het met de zwangeren hier???
VickyS schreef:nienke, hoe was de echo??
hier vanmorgen toch maar getest, negatief... 😞 kan wel janken.. ik weet het, positief blijven!!! maar nu gaan we ronde 7 in, en dat is officieel een ronde langer als bij Rens.. had ik echt niet verwacht..
VickyS schreef:Zaterdag getest.. Hij was negatief, vanmorgen weer getest en ook negatief.. Vandaag dag 37....
VickyS schreef:Nee gewoon op nod dan.., ik weet het niet.. Alleen dat dit echt niet leuk meer is... Morgen even ha bellen, kijken wat die zegt..
VickyS schreef:Nee gewoon op nod dan.., ik weet het niet.. Alleen dat dit echt niet leuk meer is... Morgen even ha bellen, kijken wat die zegt..