@Iet, wat balen voor je! Hoeveelste ronde is het voor je nu?
@ Nic, spannend! Je ging toch vandaag testen?
mikkyOud lidBerichten: 140Lid sinds: 23 april 2012
Nic schreef:Vandaag weer hoge temP dus ben echt bang voor een laat ei. Zucht!
Ik dacht als ik nu toch al sjaggie er van wordt kan ik beter vandaag een test er tegenaan gooien. En uiteraard negatief dus of te vroeg getest, een laat ei en/of niet zwanger. Merk dat f me vandaag weinig doet dus dat scheelt alweer. Ga er vanuit dat ik naar de volgende ronde ga en hoop op een snelle ongi. Maar als mei ei pas geweest is dan zal het wel een cyclus van 40 ongeveer worden. Daar ben ik wel goed ziek van!
Ik test woensdag trouwens niet mee. Heeft weinig zin.
Simoon schreef:@nic,
balen meid wat doet je lijf toch raar!!! Nou maar hopen dat je gewoon te vroeg getest hebt.
Test anders over een weekje nog als je dan nog niet ongi ben. Komt wel goed...
@nienke,
weer zo'n lange cyclus balen meid, weet hoe je je voelt. Laat de ongi maar komen toch?!
Liefs Simoon
mikky schreef:Hey Nic,
Helaas... het zijn vrij grote capsules. Doorzichting met een soort poeder maar je kunt ze niet kauwen.. Ze zijn wel makkelijk door te slikken omdat ze heel glad zijn.
Misschien het proberen waard? Ik zeg niet dat ik door die pillen zwanger ben geworden maar het heeft ook zeker geen kwaad gedaan!
Eavie schreef:Volgens mij ook. Heb ze ook gebruikt in de maand dat ik zwanger ben geworden.
Weet niet of het daardoor komt (ook goed geklust, ovu-testjes en zaadhelpend glijmiddel, jaja), maarja... Ben nu toch echt zwanger ;)
Simoon schreef:@nienke,
het is sowieso niet slecht. Er zitten precies de juiste vitamines, minerale en de juiste dosis foliumzuur in. Dus altijd goed hihihihi.
@hier,
was gistern behoorlijk beroerd voel me vandaag al beter, nog steeds een volle neus maar het zit eindelijk los dus nu gaat het alleen maar beter ik dus weer blij.... Kon gewoon niets... Nu al weer wat meer dus hupakee vandaag mijn huishouden maar doen hihihi.
Liefs Simoon
Nic schreef:Zojuist mijn temp genomen is die weer gezakt naar 36.9 haha. Hoe bedoel je om gek van te worden. Was de temp dan hoger vanwege t warme weer? Heb nu helemaal geen idee meer over mijn cyclus.
Nienke, begin te snappen hoe irritant het is als je zoveel onduidelijkheid hebt.
Wachten is echt het enige wat je kunt doen. Denk overigens wel dat mijn ei geweest is want ben ook niet misselijk meer en ook geen buikpijn enzo. Dus vermoed nog wel een beetje een laat ei.
Moet stiekem wel gniffelen hierom. Vind t best lollig dat r deze ronde zo vaag is. Aan t eind maar eens kijken waar echt mijn ei was. De hoop voor deze ronde heb ik inmiddels wel opgegeven.
nienke schreef:Het is zooooo irritant als je zoveel onzekerheid hebt en je niet weet waar je aan toe bent....
Als je een regelmatige cyclus hebt, dan weet je waar je aan toe bent, of je wordt ongi of je wordt niet ongi en je bent zwanger. Dan kan het nog lang duren maar je weet wel waar je aan toe bent...
Maar een onregelmatige cyclus is zoooooo frustrerend.... 😞 Echt niet leuk.....
Hier nog geen veranderingen.... 😞 Helaas.... we gaan weer naar de 50 dagen....
Simoon schreef:@Nic,
he wat raar... je zou idd denken dat het daardoor komt. Zou idd maar even overstappen op gewoon sporten weer want dit is natuurlijk niet handig...
Hoop dat je ongi snel komt dan maar of dat je alsnog positief mag testen.
Liefs Simoon
VickyS schreef:ik heb ook zwanger worden van etos geslikt toen ik zwanger werd van Rens, en dit keer ook toen ik een korte cyclus had van 29 dagen, daarna vergeten weer te kopen.. als ik nu ongi word ga ik ze meteen weer halen, ze helpen naar mijn gevoel iig bij het krijgen van een kortere cyclus. Vrees wel dat ik ongi ga worden, pukkels en zin in chocola maar ga toch maar even testen morgen..
net bericht van een vriendin, ronde 1 zwanger, nu al 7 weken, ben heeeeel blij voor haar maar hoop dat we nog samen zwanger kunnen zijn!! hoop iig dit jaar nog zwanger te raken..
VickyS schreef:ik heb ook zwanger worden van etos geslikt toen ik zwanger werd van Rens, en dit keer ook toen ik een korte cyclus had van 29 dagen, daarna vergeten weer te kopen.. als ik nu ongi word ga ik ze meteen weer halen, ze helpen naar mijn gevoel iig bij het krijgen van een kortere cyclus. Vrees wel dat ik ongi ga worden, pukkels en zin in chocola maar ga toch maar even testen morgen..
net bericht van een vriendin, ronde 1 zwanger, nu al 7 weken, ben heeeeel blij voor haar maar hoop dat we nog samen zwanger kunnen zijn!! hoop iig dit jaar nog zwanger te raken..
VickyS schreef:Witter dan witte test, weet zeker dat ik niet zwanger ben dus nu maar wachten op de ongi...
nienke schreef:@vicky: balen meid.... dat je nu dan maar snel ongi wordt!
@nic: nou ben benieuwd! spannend hoor!!!
@hier: geen veranderingen......we gaan richting de 50 dagen.....:-(
VickyS schreef:Jane en eavie, fijn om te horen dat de echo goed was!!!
Simoon, misselijk van foliumzuur?? Dat heb ik nog nooit gehoord... Wel irritant!
Hier al licht ongi, gelukkig! Wel jammer van die test haha..,
Meteen bij Etos weer zwanger worden pillen gehaald!
VickyS schreef:Wil iemand mij even aanpassen in het lijstje? Ronde 6 nod 13-10
Lukt niet met mijn phone...
Eavie schreef:Wanneer ga je weer testen Nic? Je klachtjes klinken wel erg bekend!
Hoop 't zo voor je!
nienke schreef:@nic: ik wil proberen zo lang mogelijk te wachten. Is zonde van mijn geld al die testen....
En zolang ik geen testen in huis heb kan ik ook niet testen!
En jij?
met een gevoelige test kun je dan wel testen.
Maar de keus moet je zelf maken.
Liefs Simoon
spannend meid. Ik leef en lees met je mee.
Liefs Simoon
nienke schreef:Spannend!!!!
Ben benieuwd Nic!!!
xxx
Nic schreef:Oh jee! Vandaag buikpijn, veel steken. Net bij t afvegen wat roze 😞
Duimen jullie mee voor innesteling ipv ingesteld worden? Voelt overigens niet of ik ongesteld moet worden nog. Spannend!!!
Nic schreef:Voor nu zet t niet door. Was ook super licht, nauwelijks zichtbaar. Hopen dat t weg blijft!!!!
Nic schreef:Hoi dames,
Even een vraagje. Heeft 1 van jullie ervaring met fertillity friend? Volgens dit programma zou mijn eisprong 1 sept geweest zijn. Kan het zijn dat het later nog corrigeert? Ik denk namelijk nog steeds dat het de 8e pas was. Anders zou ik nu ook echt over tijd zijn en ook vrijdag posi moeten testen ?! Mijn lf is normaal max 12 en dan zou ik nu al op dag 15 zitten. Plus mijn ovutest is niet positief geweest. Op de 3e meest posi en daarna niet meer en waren ze op.
Arggg spannend!
Gisteravond opeens ongi gevoel maar nog niets gekOmen. nu is dat gevoel ook weer weg. Wel spierpijn in mijn buik.
We wachten weer vrolijk af...
Nic schreef:Ja zaterdag pas als t nog nodig is. Normaal uiterlijk dag 12 ongi en dan is t dag 14.
Hoop t tot dan vol te houden. Ligt wel aan klachten maar die heb ik nog niet echt
nienke schreef:oke... spannend!!!