Simoon schreef:@nienke,
een hartje met 5 weken zie je meestal nog niet... ik had dit ook bij Carmen kreeg een echo met 5 weken en je zag dat ik zwanger was maar verderr niets. mocht 2 weken later terug komen en een heerlijk knipper lichtje te zien.
ook deze keer een knipperlichtje met 7w1d. dus ja. maar ik hoop dat je snel een echo krijgt. ik denk het wel omdat ze het natuurlijk ook zeker willen weten (wat dat aan gaat zijn veel gyn's weinig van vertrouwen LOL) maar of dat nou een straf is ;).
@topic,
weet niet of het al geopend is maar wat dachten jullie van "superzwangeren" (omdat we natuurlijk allemaal vrij snel zwanger zijn geraakt en 2 van ons de MMM vrolijk omzeild hebben :-D:oops:)
@hier,
gisteren bedrijfsfeestje van VL gehad. wat een afgang zeg dacht echt dat ik in de discotheek stond waar ik vroeger altijd heen ging en dat we dus gewoon een avond gingen stappen. kon het niet echt een bedrijfsfeest noemen. VL kent nog niet zo veel mensen werkt er pas sinds mei en werkt vooral alleen (zit in de c.v.'s) dus ziet over het algemeen alleen klanten en geen collega's. dus ja we stonden daar een beetje alenig.... geloof dat ik 4 collega's van hem heb gezien omdat VL die kende maar toen hield het op.....
ach was verder wel gezellig (zonder alcohol :D) en gingen wel pas om 1 uur naar huis was wel een beetje laat kreeg last van mijn baarmoeder en rug maar goed dat mocht de pret niet drukken.
Lief Simoon.
Topic klinkt goed :-D. Ik zeg aanmaken die hap!
Feest klinkt niet echt als een succes. Scheelt dat we dat hier niet vaak hebben met partners en al. Maar kom wel regelmatig bij lief op uitjes van het werk. En bij ons is iedereen altijd welkom. Bijv elke vrijdagborrel!
@echo: daarom hoop ik ok dat ik niet te vroeg hoef want dan zou ik me alleen maar zorgen maken. Hop dat ik een echo kan scoren rond 8 weken doordat ik ook "niet". Weet wanneer t gelukt is. Zou immers op 6 weken kunnen zitten nu! En ik zeg niets haha.
@hier: vroe wakker zoals anders maar weer in slaap gevallen. Lig nog heerlijk in bed. Merk dat ik meer slaap nodig heb en kan t ook accepteren. Normaal word ik er chagrijnig van omdat ik vind dat dan mijn dag verpest is. Maar nu vind ik alles best.
Verder last van mijn blaas. Gevoel dat ik heel nodig moet en dan maar een klein plasje kan omdat ik een uur daarvoor ook als moest haha. En dat gevoel blijft na t plassen nog een paar minuten en dan voelt t wel normaal. Grappig dat je nu al zulke dingen merkt terwijl t nog niks is. Lief denkt dat ik me alles verbeeld haha.
Als ik nies doet t ook zeer! Dus probeer er aan te denken dat ik mijn hand om mijn buik leg want dat helpt wel.
Verder geen klachten hier. Ben blij met de dingen die ik voel want dat maakt t echt!