Saar80 schreef:@Simoon, begrijpelijk meid, neem je rust!
@Jane, is heel normaal hoor! Heb ik destijds ook gehad met kindje van een vriendin...als je zelf ook zó graag wil....dan kunnen die hormonen rare dingen met je doen!
@All, ben sinds gisteren iets anders gaan proberen...voelde me overdag vaak misselijk en heb ergens gelezen dat dit kon komen door het foliumzuur wat je smorgens moet innemen. Dit neem ik nu dus savonds voor het slapen gaan in de hoop dat ik me overdag beter voel. Gisteren heeft het al gewerkt dus vandaag hopelijk ook. Vandaag op mn werk een tuniekje aan waarin ik mn buik moet inhouden...niet zo slim 😞 Zal straks eens aan mn zus vragen of ze het al aan mn buik kan zien...maar merk zelf dat het ligt aan hoe ik sta...als ik "gewoon" rechtop sta zie je alleen de buik die ik altijd al had (Buddah Belly) maar als ik mn spieren niet aanspan heb ik echt al een babybuikje...merk dat het vooral savonds erger is...dan is mn buik wat opgezet...Maar ja dan ben ik thuis en zien collegas het niet! Nog tot 3 aug wachten en dan mag iedereen het weten, ook het werk :-)
Hopelijk werkt het dat je foliumzuur 's avonds in neemt.
Over het buikje, weet je wat ook vaak is, zelf denk je dat iedereen het ziet en een ander valt het niet eens op.
Misschien denken ze soms wel dat je gewoon een beetje dikker bent geworden.
Bij mij was dat ook, ik leek eerst gewoon wat dikker geworden was ik ook, maar dan leek het dat het van eten kwam en niet van de baby...