Iet schreef:@simoon; nee kan me voorstellen dat je hem voorlopig niet hoeft te zien. Was je toen per ongeluk zwanger of was t wel gepland omdat hij ging lopen toen je zwanger was?
Gelukkig heeft je vriend voor jullie gekozen en wat leuk dat ze zo gek op hem is, ze kent hem zeker al vanaf haar geboorte?
Pff wat een vragen als je geen antwoord wilt geven even goede vrienden hoor ;-)
Carmen was een ongelukje, en bij mij meer dan welkom Helaas vond mijn ex dat niet. Dus vandaar en hij zei van ja je kiest maar tussen mij en DAT kind. toen was de keuze voor mij snel gemaakt natuurlijk.
Ja ik kende hem al toen ik zwanger was dus ja en praatte ook tegen de buik enzo hihihi. Dus ja. Al heeft ze hem in het begin niet veel gezien nu wel. En vanaf dat ze papa kan zeggen zegt ze dat al tegen VL. Dus dat is wel super fijn. We hebben haar nooit gedwongen we hebben het gewoon zo gelaten.
@eavie,
dat wens je niemand toe. Het is best zwaar maar ook wel heel speciaal. Je kunt het allemaal op je eigen manier doen en dat is dan ook wel weer fijn. En je kunt goed binden met je kindje (niet dat je dat niet kan als je een partner hebt hoor zo bedoel ik het niet) omdat je 24/7 samen bent. En je echt alles samen doet. Want ja je kan zo'n kleintje moeilijk thuis laten als je even boodschappen gaat doen.
liefs Simoon