Ik heb de "eer" de NOD mei te openen
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7. Jane83 (ronde 1)
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
Jane83Oud lidBerichten: 1.123Lid sinds: 17 maart 2012
Jane83 schreef:Djinnie, je vat het hoop ik niet persoonlijk op als ik zeg dat ik je liever niet zie bij juni? 😉
good luck!
Jane83 schreef:Nou meiden, ik ga door naar juni. Net (te vroeg dus) ongi geworden helaas. Gelukkig niet lang in onzekerheid gezeten maar had natuurlijk op iets anders gehoopt.
Wel apart dat normaal mn ongi met heel weinig begint, beetje bij het afvegen en de eerste dag is niet zo heftig. Nu was het meteen al heel veel en een beetje dik en plakkerig, schrok er een beetje van. Nou ja op naar ronde 2!
Succes nog deze maand!
DaantjevD schreef:grrr... nog steeds geen menstruatie hier... ondertussen zit ik al op dag 40... zit te twijfelen of ik morgen een test zou doen.. ik voel me verder prima.. vandaag wel 'last' van een beetje harde buik...
Ik denk zelf dat ik niet ongesteld wordt doordat ik niet helemaal lekker in me vel zit.. ik heb gehoord dat je menstruatie daardoor behoorlijk van streek kan raken... Ik heb morgen om half twee een spannend gesprek op mijn werk.. dus ik denk dat ik door die stress niet ongesteld wordt.. dus waarschijnlijk wordt ik het pas als dat gesprek geweest is.. (dinsdag of zo..)
Maar ja misschien is het ook wel raak! en ben ik echt zwanger!
Ik hoop het laatste natuurlijk...