Zo meiden, na 2 dagen afwezigheid even bijlezen 😉
@ polly: nogmaals: balen meis! Wel goed dat je toch maar hebt getest voor je uit ging, zodat je iig nog een fijne avond hebt gehad, maar tis gewoon weer klote! 😞 Hopelijk levert het ZH binnenkort iets op.. Wanneer krijg je de uitslag van je hormoontest?
@ puk: jeetjemiena zeg, wat duurt dat lang! Bah, dan wil je ook gewoon meteen weten waar je aan toe bent, en dan moet je weer zo lang wachten.. Wel fijn dat alles op het 1e gezicht goed leek! Ik snap alleen niet dat BM groeit en eitjes klaar liggen voor volgende ronde, is je ei dan wel geweest? (want nu ook nog geen ongi toch?, misschien heb je ook een lange, rare ronde, net als sasir en ik. Zou toch nog maar doorklussen voor de zekerheid! 😉
Post je wel straks, als het klaar is, wat foto's van jullie mooie klusresultaat?
>Heb van de week geen ovutesten meer gebruikt want ze waren op, dus we zien het wel..
@ blinky: wat shit zeg dat je bekkeninstabiliteit hebt en op krukken loopt.. Je wilt gewoon lekker kunnen genieten van je zwangerschap. Ben je ook al (lang) met verlof?
@ Leeske: fijn dat je kindje is gedraaid!
@ SP: wat shit meis dat je je zo klote voelt!! Bah, dan ben je eindelijk zo gelukkig zwanger te zijn, en dan zit er weer zoveel tegen.. Sommige meiden hebben echt een droomzwangerschap en helaas voor anderen een stuk minder. Maar als straks eindelijk je wonder er is, vergeet je het vast snel!
@ mdtje: hmm jij voelt je ook al niet fit meer.. nog even volhouden meis! komt goed! 😊
@ sasir: hoe is het met jou meis? Je zei laatst dat je misschien later je ei had gehad, wanneer zou je dan je nod hebben als je daarvan uit gaat? Het goede nieuws is iig, dat je dus sowieso te vroeg hebt getest!!
Hier alles ok, heb echt geen idee.. Voelde vanaf mn ei tot eergister ofzo steekjes en we hebben voor de zekerheid ook nog wel doorgeklust om de dag, maar voel sinds donderdag niks meer.. maja dat zegt natuurlijk ook niks..
@ suus: leuk he, je collega's 'gek' maken, haha wat zullen ze nieuwschierig zijn.. En ze durven het natuurlijk niet te vragen 😛
Hier alles ok, rustige wachtweek.. Ben heel benieuwd.. Mn pa gaat 10 juli naar t buitenland een paar weken, en we hebben die zondag ervoor (mn nod) een familiedag. Dus moet nog even kijken wanneer ik het dan vertel (het een of het ander ;))
@ moi: thanks meis 😉 Enne fijn dat het onderzoek achter de rug is, nu nog wachten op de uitslag.. spannend, maar alvast veel succes dinsdag!
Enne wat wordt M idd al groot zeg! Alvast een fijne verjaardag morgen!
@ leo: thanks voor je opsteker meid! 😊 En ook leuk om je bevallingsverhaal te lezen! Wat fijn zeg, en wat een goeie tip 😉 Kan ik je vriend tegen die tijd ook lenen 😉 Of is die cursus doen echt genoeg? (mijn man is namelijk verder niet echt into yoga/meditatie enzo)..
@ bembem: shit meis, negatief.. Hadden we net zo'n goeie boost hier! Het komt vast weer terug! Maar je bent ook nog niet ongi, dus het kan nog!
Fietsen was voor allerlei goede doelen; verenigingen konden zich opgeven en wij fietstsen dan bijvoorbeeld voor het koor in onze stad (zit mn moeder op), en de Rabobank doneerde dan 10,- namens elke fietser. Ja mn konijntje (was inmiddels al 6 of 7, liep al een tijdje mank, en sleepte met zn achterpoot, maar was nu wel heel erg geworden. Was helemaal gaan schuren/open gegaan, dus kon echt niet meer, heel zielig!)
Jij fijne verjaardag vanaaf! En alvast gefeliciteerd! Lastig he na zoveel jaar cadeaus bedenken. N en ik hebben elkaar ook niks gegeven dit jaar haha
@ LP: hee meis! Ach, we kletsen toch ook veel bij via FB, dus zo blijven we toch op de hoogte! 😊 Weet alleen soms niet of ik nou dingen dubbel moet schrijven of niet haha.
Ja heb altijd huisdieren gehad (paarden,honden,katten,konijnen etc), en moet eerlijk zeggen dat ik het niet zo heel erg vind, want ze was zo zielig dat het echt beter is, en aangezien konijnen max 5 worden (algemeen), is 6 of 7 toch een mooie leeftijd! (en heb haar 2 kindjes nog (zijn ook al 5)).
@ Greetje: je manneke ook bijna jarig en dan wordt het grote nieuws aan de klok gehangen! Ga je het nog op een bepaalde manier vertellen?
Zo, een uur verder haha!
Heb vandaag dus 56! km gefietst! Ben wel echt op nu..
En had vrijdag mn nieuwe foon gekregen! Alleen wat is die batterij snel leeg zeg! Binnen 24u, terwijl ik bijna niks ermee heb gedaan..
Kom ook niet op internet, (alleen via wifi) dus moet nog maar even googlen..
Hier niet zoveel nieuws... Moet nog ruim een week wachten.. Maar stel me ondertussen wel in op de operatie, dan kan het alleen maar meevallen..