@ LP: dank je, lief dat jullie allemaal zo meeleven! Tja de enige manier op kans van slagen is vooruit te kijken en dat doen we dan maar..
Maar voel me wel erg afhankelijk nu, van artsen en zh want we kunnen gewoon nooit op normale manier zwanger worden..
Hoe is het met jou? Lekker op de camping dus? Is het weer wel een beetje ok?
@ bembem: ja het is fijn dat de onzekerheid nu minder is, maar toch maakt dat weer plaats voor nieuwe onzekerheid, gaat ivf lukken? Hoe gaat evt zwangerschap lopen?
Maar lief dat jullie aan ons denken! Hoe is het met jou nu? Wat gek dat veel banners opeens verdwenen zijn! Ik kan nu even niet zien hoever je bent in je cyclus..
Maar vast alweer aan de klus geslagen of niet?
@ moi: ja best wel he 😉 maja that's life! Hoe is het nu met jou? En met je manneke? Zie af en toe leuke foto's op FB voorbij komen, wat wordt hij al groot zeg!
@ jools: je hebt wel gelijk ja, het besef komt nu pas een beetje.. gister waren we hebben we ons vooral gefocust op dat mijn baarmoeder een kindje kan dragen. Da's het belangrijkst. Ik ben ook benieuwd wat ons allemaal te wachten staat maar we gaan het zien..
jeetje van jullie ook wel heftig nieuws! Zo heeft de een zorgen over het zwanger worden en de ander over het kleine mensje.. Dat moet schrikken geweest zijn! Hopelijk valt het mee, maar zal idd een lange week worden! Ik duim voor goed nieuws! Wel fijn dat het zo'n lieve baby is, en hij komt echt wel bij zn leeftijdsgenootjes in de buurt, die verschillen worden steeds kleiner!
@ Stees: dankje! Ja bij jou gaat het echt snel he, nog eventjes en dan is het zover!
@ sasir: jaaa ik ben ook heel blij met jullie! Jullie zijn echt een grote steun! Idd het positieve punt is dat ze echt een duidelijke oorzaak hebben gevonden. Hopelijk snel goed nieuws, want er worden maar 3 IVF pogingen vergoed dus het kan best snel gaan of niet...
Ik heb er wel vertrouwen in, want ik las dat bij vrouwen in hun meest vruchtbare leeftijd en bijv afgesloten eileiders (dus duidelijke oorzaak) de kans op slagen veel groter is dan bij vrouwen die aan het eind van hun vruchtbare fase zitten en er geen duidelijke oorzaak is. Dus daar richten we ons maar op!
Hoe is het met jou meissie? Nog 2 weekjes, en dan hopelijk voor jullie ook wat meer duidelijkheid!
@ leeske: ik hoop dat je gelijk hebt! En idd, fam geeft wel veel steun! Iedereen is heel lief voor me, word goed verzorgd nu! 😊
Jeetje jouw datum komt echt in de buurt nu he! Spannend zeg!
@ polly: nou eigenlijk helemaal niet geslapen haha maar dat schijnt een bijwerking te zijn van narcose! Volgens mij heb ik alleen tussen 12 en 1 en tussen 5 en 6 geslapen. Maargoed das niet zo erg want ik rust toch de hele dag. Ik had de operatie toch wel beetje onderschat. Ik merkte vandaag al, toen ik een beetje aan het opruimen was dat het al snel te veel/zwaar is.
Het lopen doet best pijn en kan echt geen druk uitoefenen (hoesten, neus snuiten, plassen). Ik moet dus echt een tandje terug doen, en denk ook dat ik komende week ook maar veel thuis werk.
Ik denk ook dat ik iets te makkelijk dacht over IVF. Nu ik me zo eens aan het inlezen ben klinkt het idd wel heftig! Veel hormonen, ziekenhuis bezoeken, controles etc en ook niet pijnloos, maar ik denk wel dat we aardige kans van slagen hebben en misschien is 1 poging wel genoeg! Best spannend allemaal deze komende tijd!
Hoe is het met jou? Al een ei gesignaleerd?
Ik lig nu even bij mn ouders op de bank want we hebben dus thuis het hele huis op zn kop staan. De hele beneden verdieping is leeg. Keuken is eruit gesloopt, vloer is eruit, en N is veel herrie aan het maken. Net kwam een vriendin al langs met een hele mooie orchidee in een vaas, zo lief! Ze komt zo nog even kletsen. En we vertellen het nog even aan N's zusje (die gaat trouwen volgend jaar), is ook wel zo eerlijk aangezien ik ceremoniemeester ben, maar dan weet ze ook even wat wij nu doormaken en dat het misschien een beetje anders gaat lopen allemaal. Verder voel ik me een luchtballon met al die gassen en ben ik nog paars (ontsmettingsmiddel?).
Gaan jullie nog iets doen het weekend? XX