@Shady, ik weet niet meer of ik al op jullie kamertje hebgereageerd. Maar eigenlijk vind ik hem wel leuk!! Ik houd wel van kleurtjes!
Wow jou buik, wat gaaf!! Gaat dat nog wel goed met dansen?
@Bloempje, wat fijn iets van jou te horen meis!! Maakteme ook al beetje zorgen. Gelukkig ben je gewoon druk en voel je je ok! Heb je aankomend weekend wel gewoon weekend?Alweer 12 weken, sjonge meis, wat gaat het hard!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@Bubble, gaat het voor de rest goed met je? Alleen moe ofvoor de rest ook nog klachtjes? Oh yeah nog maar 2 weken en 1 dag, spannend,hihi
@Rian, leuk om iets van je te horen!! Al hebben wij maareigenlijk een korte periode gekletst met elkaar. Goed om te horen dat je meisjezo goed draait. Hopelijk verkoop je het huis wel snel hoor. Zodat je echt eennieuwe start kan gaan maken samen met je dochtertje.
@Sil, wow wat moet jij veel naar het ziekenhuis zeg. Goedom te horen dat Elvis, hihi het zo goed doet! Je dochter gewoon nog vrij tot de20[SUP]ste[/SUP], wat lang. Gaan jullie nog leuke dingen doen?
@Meisje, zo kijk dat zijn de bevallingen hihi, maar ookniet veel naweeen dan? Heerlijk op vakantie, hoelang en waarnaartoe? Sorry alsje het al een keertje hebt verteld. Geniet ervan!
@Bepje en Buddha hoe is het met jullie?
@Samantha, haha nog een test, wel begrijpelijk hoor meis.Weer extra bevestiging, straks die van de MVM erbij. Hoelaat komt ze? Hopelijkzijn dan die 2 weken snel voor je voorbij, zodat je naar de VK mag. Heb je danalleen intake of ook gelijk echo. Zou wel fijn zijn!
@Marloes, yeah, je bent er een keertje, hihi. Zo gewenddat je er elke dag bent ;-). Maar heel begrijpelijk nu natuurlijk, want je hebtheerlijk vakantie!!!! Yeah Frits elke dag gevoeld, wat gaaf!!!!! Ben jaloers,hihi, grapje. Komt nog wel bij mij. Jullie gingen zondag op maandag weg toch?Nemen jullie wel beetje de zon mee terug voor ons??!!
Ja nog 1 nachtjeslapen gelukkig. Opzich is het gevoel al wel rustiger, al is het er nog wel hoor.Me mannetje is ook blij als het morgen is, gewoon even het hartje horen. Als deVK zegt dat alles gewoon ok is, dan is het goed voor mijn gevoel. Dan wacht iknetjes tot de 20 weken echo, anders bel ik gewoon voor extra echo, doen ze bijons niet moeilijk over.
@TRR, niet teveel je gevoel aan de pijnlijke borstenvasthouden meid. Snap je wel, alleen het verschilt zo per dag. Heb je nog meerklachtjes? Je hebt altijd wel hele strakke rondes zo te zien. Heb je normaalaltijd ongi klachten voordat je echt ongi wordt?
@Mutsiemuts, Henkie nu nog aan het groeien, hihi,grappig!! Hij zit gewoon lekker warm bij mama en heeft geen zin om met dit weeral te komen hoor. Ik ben benieuwd of jijje gaat houden aan de rust adviezen van haar, hihi. Ik denk dat jij gewoon jehele huis weer opnieuw gaat soppen als je je verveelt, hihi. Aangezien je nu ook je keuken aan hetschoonmaken bent, oh oh je bent echt een muts!