@Buddha, we duimen voor een mooie echo meis!! Snap je gevoel goed!! Hopelijk heb je beetje op tijd de echo, zodat je niet de hele dag in spanning hoeft te zitten. Dan mag je idd daarna lekker de winkel leeg gaan shoppen!!
ja we zijn wel heel erg nieuwsgierig hoor. Mijn gevoel zegt nog steeds meisje, maar ja de echo gisteren, ik dacht iets tussen de beentjes te zien, hihi. Maar was zo'n korte echo en was al zo blij ermee dat ik het ook goed zo vond. 18 juni weten we het gewoon.
@Shady, maandag alweer 12 weken echo, sjonge de tijd vliegt voorbij bij jullie voor mijn gevoel ;-), hihi. Thanks voor de tip!!!
Hebben jullie nog iets over goede en slechte kinderwagens gelezen/gehoord. We gaan daar donderdag ook gelijk naar kijken.
Hier trouwens een link naar een kamertje die we willen zien.
http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=23023&groep_id=109&merk=9509Maar we willen geen echte roze kamer ofzo, maar me mannetje zou een blauwe kamer wel weer leuk vinden, naja we zien wel. hihi. Eerst de echo afwachten. Meubeltjes kopen we volgende week hopelijk al, dat is toch neutraal.