@Sil ik benwel nieuwsgierig naar de buikschilderingen hoor ;-)
@Marloes balen dat je zoslecht slaapt hoor. Kost je gelijk al energie met het starten van je dag.
Yeah, 2 voldoendes,gefeliciteerd!! Goed gedaan!!
@Bepje, yeah nog maar 1dagje morgen en dan verlof. Oh yeah, lekker!!
@Samantha, hoe was hetfeestje vanavond?
@Buddha, bijzonder he hethartje luisteren. Fijn dat alles goed gaat.
@Mutsiemuts, wat gaat hettoch hard met jullie ventje, nu al. Als ik het allemaal zo lees, is het zogenieten.
@Ikke, oh alweer een dagvoorbij. Wat fijn dat je niet veel last heb van de warmte. Voor jou is het nietzo erg als het even wat koeler is.
@Meisje, oh ook nog maar 1weekje werken, wat lekker!! Natuurlijk mag je aftellen, niet zo gek toch. Gaathet voor de rest goed met je?
@Hier, vanmiddag controlegehad. Suiker was gewoon perfect, totaal, niets, nadda te vinden. Dus ernagelijk naar de mac gereden voor ijsje :-P. Controles waren ook allemaal goed. Aangezienik van thuis zitten gek wordt, ga ik vanaf volgende week weer halve dagenwerken. We zien wel, maar dit is ook niet bevoordelijk voor me lichaam. 1 weekje werken en heb dan weer weekjevakantie.
@Marloes, uhm jep ik hebook me cijfers al binnen, eerder dan ze zeiden, helaas heb een 6 en een 5. Dus2 vakken gehaald en 1 vak dus niet, baal baal baal. Ik weet dat ik me best hebgedaan, die week buikgriep en sowieso deed ik al een niveau hoger dan debedoeling, maar toch, sjonge ik was toch teleurgesteld.
Het kamertje schiet echtop!! Bedje staat in elkaar, commode is hij mee bezig. Ok de deuren en kozijnenmoeten nog geschilderd worden, dat gaan we morgen doen. Oh dat heeft zoveelgoed gemaakt. Zo apart om het zo te zien in ons huis, hihi.