Marloes_85 schreef:@bubble, jep helaas!! Hoe was jullie vakantie?? En hoe is de vlicht verlopen?? Heb je nu nog vakantie of alweer aan het werkk??
Ik las het net terug, ik vind het jammer voor je, ik hoop hoop dat het straks lichter wordt na de bevalling, ik hoop ook alleen maar dat het mij bespaart blijft maar ga ervan uit van niet! Ik denk maar zo, jammer dan, zolang mijn meisje maar gezond is, maar ik begrijp dat het zeker niet leuk is!!
Vakantie was geweldig, Cuba is een aanrader! Heerlijk gereden in Amerikaanse oldtimers, prachtig! Maar van een katalysator hebben ze nognooit gehoord haha, dat vond ik wel zonde!! Wat een millieu vervuiling! Mooie natuur en het eten was niet slecht, op den duur wel eentonig! Ben 8 dagen wel aan de d*nne geweest gepaard met maagkrampen maar ben daar gelukkigvan af!
Helaas een domper op de vakantie was is dat een van mijn caavs is overleden!! Ik ben daar echt kapot van geweest!
De vlucht is goed gegaan, zowel heen als terug, op de terug weg zelfs met in totaal 66 personen terug gevlogen! We hebben heerlijk wat stoelen kunnen gebruiken om heerlijk te kunnen slapen! We hebben het getroffen!