meisje, fijne dag vandaag op het strand! zal idd wel druk zijn idd.
vannacht was niet veel beter. begon gister avond al. mn man zou thuis zijn, maar die ging toch weer weg om te werken. kwam om 22.00 uur pas thuis en toen ging hij gelijk de auto wassen. 00.00 uur was hij thuis. fijn schat, wilde nog douchen voor de fles, niet erna! boos mn bed in gestapt. L kwam om 3 uur alweer (maar 4 uurtjes tussen de fles) en die ging hij wel klaar maken maar die mocht ik ook zelf weer ff geven. toen nog bijna 1.5 uur met dr bezig geweest voordat ze sliep en toen was ze om kwart voor 7 alweer wakker! toen heeft hij wel de fles gedaan en kon ik weer gaan liggen maar wat doet hij na de fles. legt dr bij ons in bed. was makkelijker. ja doei! naar dr eigen bed en snel. dus dat zelf maar weer gedaan en flesje schoon gemaakt. toen kunnen slapen tot kwart over 8 want toen was mn zoontje weer wakker. ga vanmiddag denk nog maar ff terug naar bed.
nu is t ook weer kei hard brullen hier. weet niet wat ze heeft. speentje is niet goed genoeg en de fles is nog maar 3 uur geleden. dus wil m op zn vroegst eigenlijk pas om half 11 geven. ze maakt er een potje van vandaag! flessen van 135 ml en dan na 3 uur al weer een volgende willen. krijgt ze teveel op een dag want dan kom ik op een 7e fles. ipv op 6 flessen.
shady, jeeej 25 weken! snap dat het een rot dat is geweest voor je gister. en die traantjes, kun je niets aan doen. t is niet niks wat je toen hebt meegemaakt en gister was de zwangerschapsduur gelijk aan toen. jammer dat je man er niet zo bij stil stond als jij. maar daar zal hij idd een man voor zijn.
marloes, veel plezier met het kamertje in elkaar zetten!
bepje, best een goede nacht gehad nu dus. lekker! hopelijk blijven ze nu goed gaan tot dat de kleine geboren word.
ikke, ik heb de foto's toen geupload via een andere site.
www.tinypic.com daar kies je dan een formaat (ik doe meestal website/email of message board)
en dan kies je je foto. als die geupload is kopieer je de IMG code en die plak je in je reactie hier.
dan krijg je de foto, na het plaatsen van je bericht, op de site.