Shady, oh lekker, nog een bezoekje om kwart over 12 haha. En super dat de meting weer goed was.
Bepje, balen zeg dat je weer zo slecht hebt geslapen. En je bloeddruk dus wat hoger.
Druifje, goed dat je voor ctg bent geweest. En veel harde buiken. Hmm toch even in de gaten houden.
Cindy, wat fijn dat jullie goed nieuws hebben gehad! Super dat hij de kans op een eigen kindje nog goed inschat. Nu dus wachten op een oproep dat jullie aan de beurt zijn begrijp ik? Spannend hoor meid! vind het echt super fijn voor jullie!
Foto’s uploaden:
www.tinypic.comdan bij resise klikken op website/ email of message board
en dan op upload. Als die geupload is dan kopieer je de IMG code en die plak je in je bericht hier.
Bij t verzenden van je bericht komt de foto in beeld.
Oh t was al gelukt zie ik haha.
Wist niet dat je de foto van daar ook kon kopieren. Ik kopieer altijd de link haha.
Bubble, mooi buikje hoor! en t kamertje ook!
Bloempje, jullie dus bijna klaar met het behangen (nou ja, je moeder dan) en dan lekker verder met het kamertje
Samantha ook een bekkenband? Iets gemist geloof ik. Hoop dat je er veel steun aan hebt meid
Druifje, haha dat wassen dat gaat je nog wel vervelen haha. Nee hoor heb geen hekel aan de was doen. Vind poetsen veel vervelender haha. En blijf t super vinden om die kleine dingen aan t rek te zien en dan ook die roze shirtjes en jurkjes naast de blauwe van mn zoontje. Heerlijk!
Meisje, hopelijk ben je al mama meid!
Vriendin van me is vanmorgen gestript. Zondag uitgerekend maar t is een kleintje dus beter af buiten de buik dus ze wilde wel een poging wagen. Ze had al 1 a 2 cm ontsluiting. Nu dus afwachten of het door gaat zetten. Anders word ze volgende week ingeleid. De gyn, waar ze tijdelijk onder controle is geweest ivm de kleine baby, die wil dr niet te ver over tijd laten lopen.