mutsiemuts schreef:whahaha lekkere vriend heb jij(met wellicht meer zelf kennis dan je zelf hebt hahahaha) nee hoor geintje, nu zou ik er extra mijn tanden in bijten als ik jou was en hem laten zien dat je dat heus wel kan(aan de andere kant, dan mag je ook geen koeka dekens meer kopen hihihi)
Hahaha je hoeft niet te typen "nee hoor geintje" want dat is wel de waarheid! hahahahha Maar idd des te groter de drang is om me te bewijzen.
En de kogel is definitief door de kerk, ik werk niet meer. Probeer het ook niet meer maar ga nu proberen om te genieten van mn zwangerschap. Wordt misschien wel een beetje tijd. Over exact 3 maand ben ik uitgerekend!
Dus alle dagen de tijd om te haken 😉 En stel dat het haken lukt met van die goedkope wibra wol, tja dan heb ik toch wel ff het recht om nog een mooie koeka deken erbij te halen voor in de kinderwagen. hihih
'Grappig' om te lezen hoe je dat beschrijft wat er de eerste dagen gebeurd na de bevalling. Van te voren plan je van alles hoe alles moet lopen, maar volgens mij ben je die eerste paar dagen ongeveer net zo veel op aarde als dat je een fles berenburg leeg zuipt in een half uur tijd.