Marloes_85Oud lidBerichten: 2.998Lid sinds: 11 september 2011
@buddha hoe laat mag je naar de vk?? En leuk dat je al bij bepje bent geweest hoe is het met haar en met a.iden??
buddha schreef:@Marloes ooo sorry ik had t wel gelezen dat je straks liggingsecho hebt!! Leuk nog even naar ukkie kijken en idd eerstvolgende keer heb je m in real life!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb om 9.00 u afspraak bij vk! Hoop dat frummel nu wat rustiger is dan de vorige keer haha (kreeg een aanteking ZEER BEWEEGELIJK KIND) en op de weegschaal bleeeghh... stond nu op 93... grrr is 13 kg erbij! maarrrrrr 3 kilo in een maand tijd haha! Ik zou 2 kg per maand aankomen (500gr per week voor de kleine) dus wat dat betreft wer netjes... heb gisteravondn wel de M&M`s laten staan en een schaal wortels gepakt (hoezo jezelf voor de gek houden.. die zak M&M`s zijn nl. vanavond alsnog voor mij haha)
mutsiemuts schreef:
bloempje, nu ben ik erg benieuwd welke meiden naam jij dan zo mooi vind hihi, enuh toch maar bellen denk weiffie, das niet leuk zulke hoge waardes:( blij dat het behangen bijna klaar is, nu kun je de leukere dingen gaan doen in het kamertje;)