buddha schreef:@Bloempje hahaha nog even en jouw vriend raakt bedolven onder de kussens! wat houding betreft lig ik nog prima, geen last van, alleen last met weer inslapen soms na t plassen.
Met de pijn gaat t nu goed! Wat een verlichting (wil niet klagen want jij loopt al heel lang met veel pijn), doe echt rustig aan vandaag, al e.e.a. gepoetst maar nu weer ff een pauze op de bank. Ga straks even zwemmen, proberen of t lukt.
zou zwemmen voor jou iets verlichten? ik weet ook uberhaupt niet of t fijn is hoor en of die beweging geen pijn doet, maar ga t keertje proberen!
Zeg je gaat je voor mij niet in houden hoor!!!!!! Al lul je de hele dag hier het forum voor dat je geen stap meer kunt zetten en met je hoofd door het plafond knalt van de pijn, met mij moet je geen rekening houden! :twisted:
Zwemmen, ik start vanaf maandag met zwangerschapszwemmen. Tis per les betalen, dus ik kijk wel hoe lang ik het vol houd. Weet wel dat ik het heerlijk vind in het water. Advies van de fysio is alleen wel om zo min mogelijk de schoolslag te doen met de benen. Is denk ik ook wel een tip voor jou gezien je klachten. En als je net als mij niets anders kunt dan de schoolslag (ben niet zo'n ster in zwemmen) dan heel rustig en zo veel mogelijk met je armen doen.