@Marloes, leuke ochtend gehad?
@Bloempje, je ging vandaag shoppen toch?
@mutsiemuts, yeah facebook, leuk leuk!
DruifjeOud lidBerichten: 1.604Lid sinds: 26 april 2012
bepje schreef:@ bloempje ik wil je niet ontmoedigen maar ik heb nog steeds last van me heup wat ik tijdens de zwangerschap ook had, hoop voor jou dat je bekkenklachten over zijn zodra je ukkie geboren is maar ben bang dat je er toch nog wel een beetje last van houd de eerste tijd !
@ bubble wat fijn dat jullie meisje al lekker is ingedaald! die ligt dus helemaal klaar voor de bevalling ! ik ben redelijk snel en goed hersteld geloof ik ! heb nooit last gehad van me hechtingen, alleen van een blauwe plek en vocht ophoping naast me knip maar dat was na een week over ! door de stuwing heb ik 4 dagen koorts gehad maar verder ging en gaat het goed ! de knip is heel mooi genezen volgens c, zelf kijk ik er niet naar maar hij smeerde vooral de eerste 2 weken arniflor erop ( echt een aanrader voor de gene die nog moeten bevallen, paar keer per dag erop smeren en je voelt gelijk verlichting ! alleen me aambeien willen nog niet helemaal weg, ja nu zijn ze redelijk goed gekrompen hihi ! en echt grote stukken wandelen red ik nog steeds niet, gister een rondje gelopen naar het werk van me schoonmoeder en toen daar kopje thee gedronken om uit te rusten en toen weer terug maar dat was eigenlijk te veel van het goede hihi !
bij jullie alles af in huis voor je princesje ?