@ Lotte: he balen meis, van die ellende thuis! Vooral dat je moeder steeds iemand anders uitkiest waardoor problemen en ruzies ontstaan, in plaats van in de spiegel te kijken.... wel lief dat je het toch probeert, dat je open staat voor contact met je zus.Jammer dat zij niet goed reageert. Laat je ouders maar bemiddelen hoor, je hebt al aangegeven er open voor te staan, maar je zus laat het pijnlijk genoeg afweten.... Ennuh... je bent nu ook zwanger, he, dus wel lief zijn voor jezelf en uitkijken voor stress en spanning, dat doet je ukkie geen goed! En ego maar lekker raak, helpt mij ook om het van me af te schrijven, zoals jullie al hebben gemerkt 😉
@ Inieh: Wow, wat een mooie tekeningen! En wat zijn je berichtjes weer zo vol energie, daar krijg ik gewoon energie van haha!
Ah, je hebt mijn kaartje dus ook ontvangen 😃 (je had mij ook geen pb gestuurd namelijk, niet erg hoor) Geinig he, die olifant... die zag je niet aankomen haha! (moest zelf ook erg lachen om die kaart ;))
@ Ovutestjes/Horatia:
Ik heb zo'n ovutestje gedaan net voor mn NOD, maar die was negatief, terwijl ik toen wel zwanger was..... dus eigenlijk zegt het niets... gewoon afwachten! Ik had trouwens wel een paar goedkope zeer gevoelige zw-testen besteld via internet (net zo duur als KV testen, via link van dit forum, kom alleen effe niet meer achter de site) die al vanaf 6 dagen voor NOD te testen zijn 😃 Die werkte wel goed 😉
Ik zal trouwens tijdens de meeting mijn lading ovutestjes meenemen voor wie ze wil hebben... tenzij we dan natuurlijk allemaal al zwanger zijn (zou mooi zijn!) Of als je geen maand maar wel 2 weekjes kan wachten (aangezien ik op vakantie ben): stuur pb-tje dat kan ik ze eerder overhandigen 😊
@ hier: vervelend, overal gratis internet!! Zo blijf ik verslaafd aan jullie! Maar ga nu weer op pad, manlief valt in slaap en dat is niet zo goed tegen de jetlag!
Trouwens helaas (nog) geen orka's of andere waterdiertjes gezien tijdens de overtocht.... Maar wie weet! Ergens in de komende dagen gaan we met zo'n boot op excursie (@ Marizzz: ik heb tot nu toe ook altijd pech gehad met Whale Watching... nooit gezien, maar we blijven hoop houden ;)) Doei dames!