Ha lieve meiden,
Effe een weekje niet op t forum geweest, wilde wel een berichtje plaatsen, had lang bericht getypt en toen liep de telefoon weer vast 😖
In ieder geval bedankt voor jullie felicitaties, das lief!!
Verder effe ego en kort: hele drukke week gehad, verjaardag niet zo fijn verlopen, want mn zwangerschapshormonen hebben ervoor gezorgd dat ik nu ruzie heb met schoonmams (ze kwamen weer veeels te vroeg "om te helpen", maar ik stond nog onder de douche en hoorde ze, ik in paniek en de coctail van hormonen sloeg op hol...... Niet naar mn schoonouders hoor, maar heb wel staan te huilen bij manlief achter gesloten deuren.... maar ja, ze hebben meegeluisterd.... ik zag dat ze iets had meegekregen (volgens mij heeft ze gewoon bij de deur staan meeluisteren, zo nieuwsgierig is ze wel....) dus ik, toen ik weer helemaal rustig was, naar ze toegegaan en heel rustig gezegd "Ik vind het echt hartstikke fijn dat jullie langskomen op mijn verjaardag, maar willen jullie in het vervolg mijn tijden respecteren?" Toen was ze boos/ontdaan... en kreeg ik nog een verwijt na voordat ze boos de deur uitliep "dat JIJ ZO BOOS kan zijn omdat wij 'ietsjes' vroeger komen, terwijl we alleen maar willen helpen" *zucht* dat was dus nogal wat impact, want zelfs manlief kan niet met zijn ouders praten, ze dulden geen spatje kritiek, hoe rustig je het ook brengt en hoe terecht je punt ook is..... Gelukkig waren schoonzus en zwager het helemaal met ons eens, maar ja, de verjaardag liep natuurlijk wel weer wat gespannen..... NIET LEUK! Dus hele week met machteloos gevoel in mn maag gezeten, want ik praat zoiets altijd uit en morgen gaan we ver weg op vakantie... hoop maar niet dat er iets naars gebeurd.... Ik ben opgevoed met "Je moet nooit boos gaan slapen en ook nooit boos uit elkaar gaan", maar mijn schoonfamilie is van "dodelijke zwijgzaamheid en alles in de doofpot" waar het dan jaren verder broeit en ooit de bom écht heel hard zal knallen (ze hebben met bijna al hun broers en zussen zoveel ruzie dat ze elkaar niet eens meer zien)
Nou, lekker weekje denk je dan..... Komt je baas je "even gauw voordat je op vakantie gaat een fijne vakantie wensen", gaat vervolgens de deur dicht en heeft hij viavia commentaar gekregen dat ik te veel aan het socializen ben PARDON?! Ik werk meer dan 40 uur in de week, maak lange dagen, maar even een kop koffie met een collega die BIJ MIJ LANGSKOMT mag ik dan niet doen?! Nou ja, zag aan zijn reactie dat hij het ook niet echt schokkend vond toen ik vertelde hoeveel "socializen" dat dan in werkelijkheid is..... Maar vervolgens zegt je baas dan ook 3 uur voordat je op vakantie gaat dat ik maar eens moet nadenken of dit bedrijf wel de juist is..... tsja, dat ik toevallig allang tot dezelfde conclusie was gekomen en afgelopen donderdag (dus de dag erna) een sollicitatiegesprek had dat hoeft hij natuurlijk niet te weten.... Maar een echte stimulans om die laatste 3 uur je werk voor de vakantie af te ronden is dan eigenlijk ook verkeken met zo'n bericht. *ZUCHT maal 2*
Nou, dat sollicitatiegesprek zou deze week al enerverend genoeg zijn geweest voor mijn "toestand", maar die schoonmoeder EN baas maken er een mooi spektakel van *weg zelfvertrouwen*.
Maar ben helaas nog niet klaar.... Manlief en ik beide vrij vandaag omdat we morgen op reis gaan, maar het pakken van de koffers is er nog niet van gekomen... Als klap op de vuurpijl is manlief - die werkelijk waar NOOIT ziek is - sinds gisteren zware keelontsteking *UBERZUCHT* . Uiteindelijk heb IK hem mee moeten slepen naar de huisarts en heeft hij voor het eerst in zijn leven een antibioticakuur en was ik maar blij dat mijn moedergevoelens nu al zo sterk zijn dat ik mijn man ziekverklaard heb *gelukkig ben ik ook nog ergens goed in, geeft weer hoop voor de toekomst*
Oh ja, en het sollicitatiegesprek ging niet verkeerd, al was dit orienterend en zijn ze met een andere persoon al in een tweede ronde gesprek en willen ze de job snel gevuld hebben, maar ja, ik ben nu op vakantie.... dus even afwachten wat het wordt, schat mn kansen 60/40 dat het wel lukt om naar officiele 1e ronde te gaan.... we zullen zien.... 😉
Zo, dat was mijn weekje wel.... sorry voor lange egobericht, maar hopelijk begrijpen jullie een beetje dat ik niet echt de energie had om deze week t forum ook nog bij te houden (al heb ik afgelopen dinsdag wel enorm aan Myka moeten denken 😞 In dat geval mag ik ab-so-luut niet klagen!!)
Moet nog eten en koffers pakken.... ach ja, kan ik vast wennen aan de jetlag, morgen is het toch 9 uur vroeger 😊
dagdag lieve meiden!