@Inieh, woehoe, wat zie je er mooi uit, gaat helemaal goed komen!!! Ik zend al mijn positieve straling jouw kant uit! Succes meissie, je kant het!!!
@marizzz, tsja, ik vond ze allebei wel leuk, dus je hebt niets aan mij! 😊
@Lies, ik ben heel benieuwd naar de uitslag van je onderzoeken! Succes met wachten!
@jannie, lopen ging - zoals je kon lezen - niet helemaal goed, omdat ik giga veel pijn daarna kreeg aan m'n knie. Na een dag omhoog zitten gaat het nu wel beter, maar ik ben benieuwd hoe de training morgen gaat verlopen....
@slaatje, ik hoop zo dat het alsnog raak mag zijn voor je! 😊 *knuf*
@hier, ovutesten geven eigenlijk nog niets aan, dus ik weet niet wat ik er van moet denken. Heb ondertussen sinds vrijdag wel al een gigantische pijn in m'n onderrug, mijn buik doet sinds zaterdag continue pijn en ik heb eigenlijk al een paar dagen een opgeblazen gevoel. Ik durf er gewoon niet op te hopen, maar dat waren ongeveer ook de klachten die ik had toen ik zwanger was. En als ik het vergelijk met vorige maand, is het helemaal opvallend, omdat ik toen nul komma nul klachten had (geen rugpijn, geen buikpijn, helemaal niets!).
Ik probeer mijn hoop wel iets in te dammen, om me tegen de teleurstelling te wapenen, maar is moeilijk, want sinds manlief zo geinteresseerd is geraakt vraagt ie me dagelijks of ik denk dat ik al zwanger ben! 😊