Hoi Lady's.......
Hier ben ik weer! Durf het niet te hard te zeggen, maar denk dat ik echt weer tot de levenden behoor!! Gister volede ik me al ietsjes beter worden, vannacht eindelijk weer eens geslapen zonder pijn aanvallen. Vanmorgen zelfs wakker geworden met een knorrende buik 😉
Gelukkig maar, want we gaan vrijdag al naar Portugal. Wie vroeg ernaar, Snoep? We gaan naar Albufeira!
Morgen ben ik jarig, 33! Jahoeeee. Zou 's avonds met mijn lief tapas gaan eten, maar weet nog niet of ik dat door ga laten gaan.... even afwachten hoe ik deze 2 dagen door ga komen.
De striae is zoals ik al noemde, idd ineens licht aanwezig op mijn buik. Ontsierlijke rode streepjes.... gelukkig nog niet zo donkerrood heftig, maar dat wordt het natuurlijk vanzelf. En dat terwijl ik me vanaf het begin al insmeer met Zw*tsal mama creme en Bi* Oil!!! GGGRRRRRRR
Maar goed, je hebt er aanleg voor of niet. En ik had al een spekbuik, dus kan die gewoon niet veel meer hebben.
Gister is mijn zus dus geweest om 2 wandjes te behangen, ging niet helenmaal soepeltjes en dus zie je sommige naden wat overlappen. Lastig hoor dat behangen.... Maar nu is alle aandacht op die muren als je er naar kijkt. Als de meubels komen volgende week, dan valt het vast minder op. Al met al ben ik toch tevreden, lekker alles wit ha ha ha. Foto's volgen later als de meubeltjes staan! Gister trouwens ook weer een afspraak gemaakt voor een pretecho. Dit keer gaat mijn zus ook gezellig mee! Ik ben dan ruim 26 wkn zwanger. Je kan dan echo doen va 45 min, nou dat hoeft van mij echt niet hoor...... mij te lang! Ik heb dus weer een 'geslachtsbepaling' geboekt van 20 min met 2 a 3 fotootjes en een dvd ervan. Kost dan 35 euro ipv 75! Scheelt ook weer, ha ha ha ha
Ik probeer even een reactie te geven op gister, want OMG wat is er veen gekletst!!
@Niena, ook ik vond de 1e het leukste, dus goeie keus 😉 Leuk dat mensen je buikje al gaan opmerken!
@Inieh, balen van je tentamen, maar toch allemaal maar knap dat je alles steeds nog voor elkaar krijgt tijdens je zwangerschap hoor! Ook al gaat het soms even ***, trots zijn op wat je allemaal bereikt hoor!
@Lies, jeetje meis...... Hopelijk gaat de Clomid jou heel gauw een mooi wondertje brengen!!
Er zijn vele verhalen over het gebruik van Clomid, maar alle meiden in mijn omgeving waren giga snel zwanger ermee!! Maar laat het eerst zijn werk doen zodat je een mooie cyclus krijgt...... Wanneer wordt je vriend getest en hoe langf moete jullie dan op die uitslag wachten?
Ook al is dit allemaal erg vervelend, hoop dat het je ergens toch rust geeft. Nu weet je wat er mogelijk speelt, en kan de behandeling starten. Knuf!!!
@Horatia, ik houd moed want wil morgen een leuk verjaardagskado 😉
@Slaatje, spannend...hou ons op de hoogte vandaag meis
@Stefje, wanneer ga jij testen. Vandaag of morgen.......... spannend!!!!
@Wensje, hoe gaat het nu met jou meis. Wat zei de ba?
@Marizzz, leuk dat hje bent wezen zwemmen gister. Luister goed naar je lijf hoor. Ik indt het baantjes zwemmen momenteel best heftig af en toe. Krijg er beetje harde buik van!! (niet te verwarren met harde buiken volgens mij) 😉
@Snoep, bij mij werken rennie's niet zo goed. Ik had nu op aanraden van de ha een flesje Gavisc*n gekocht, zooooo dat werkt goedddd!!! Al heb ik de renn*e duo nog niet geprobeerd.
@Mjoyce, jij bent vaak aan het strijken volgens mij. Ik koop meestal kleding die niet gestreken hoeft te worden 😉 Zal straks wela nders worden, want kinderen in gekreukelde kleding vind ik toch altijd zoooo armoedig! Dus ook ik moet er straks aan geloven 😉
@Lotte, hoeveel Mc Fl*rry's heb je inmiddels al op? Moest zo om je lachen gister, hihihihi
@Francisca, jouw NOD is pas 2 juli...... wanneer ga jij testen, al eerder?
@Juf en Kukeltje, hoe ist op vakantie?
@Angie, hoe ist met jou en je kleine meisje?
@Meisje, hou jij het allenaal nog beetje vol..... en waar blijft je fb pagina nou 😉
@Myka, hoe gaat het met jullie daar in het verre Friesland......... Dikke kus voor jou!
Volgens mij heb ik iedereen nu.... zo niet... SORRY!!!