@marizzz/slaatje, of hij bedoelt ICSI, volgens mij gaat dat namelijk ook nog vooraf aan IVF, tenminste, dat heeft die collega van mij ook in die volgorde gedaan! Er wordt volgens mij altijd gestart met IUI, dan ICSI en dan IVF, maar goed, ik ben ook geen expert op dat gebied!
@slaatje, je moet er gewoon van genieten al is het best wel gek dat ik dat advies geef, want ik heb tot mijn miskraam bij 8 weken ongeveer vier weken stijf van de spanning gestaan, omdat ik een vermoeden had dat het niet goed zou komen. Achteraf best wel jammer, want heb eigenlijk helemaal niet genoten en heb zelfs bij de VK lopen huilen dat ik er zo gespannen van was! Dus probeer het gevoel los te laten. Het gaat nog steeds in 85% van de gevallen goed!
Je vroeg hoe het met mij ging! Goed hoor, heb een aantal zaken gewonnen en daarmee ook weer wat omzet gegenereerd, dus ik hoop dat het hierdoor beter zal gaan op het werk. En ben me daarnaast aan het voorbereiden op volgende week, want dan moeten manlief en ik weer aan de bak. Ben zo blij dat manlief inmiddels ook zo achter het kindje krijgen staat; heb nu echt het gevoel dat we er met z'n tweeen voor gaan in plaats van dat ik in mijn eentje de kar moet trekken.
Tsja Amerika... Je moet er echt een keer heen! Het is een fascinerend land! Ben nu drie keren aan de Oostkust geweest (en heb er ook een tijdje gewoond); het is zo'n prachtig land!!
@marizzz, mooie buik hoor!!! Wat gaat het ineens hard he? Vervelend dat je vriend inmiddels de namen heeft verworpen. Volgens mij was het best wel een gedoe om in eerste instantie die namen te verzinnen, toch?
@jannie, geniet nog even van je laatste dag! Ben erg benieuwd naar de foto's! Enne, ik zou niet weten hoe je de achterkant van je benen bruin krijgt met een zwangere buik! Dan toch maar de zelfbruiner?
@myka, wat een ontzettend mooi behang! En luister inderdaad goed naar je lichaam, als die het niet trekt dan moet je inderdaad rust nemen! Gaan julie de urn op de begraafplaats plaatsen of thuis?
@kukeltje, fijn dat je zo van de vakantie hebt genoten! Ben erg benieuwd naar alle foto's!
@inieh, is het kamertje nu eigenlijk helemaal af of moet er nog veel geverfd worden?
@Snoep, hoe gaat het met jou? Het gaat bij jou ook snel he?
@Juf, woowww, het aftellen is begonnen zeker?
@Niena, nog eventjes meissie en dan heb je vakantie!
@Mjoyce, doe rustig aan he? Je bent niet voor niets vermoeid! En desnoods geef je het ook op je werk aan!
@Stefje, hoe is het met jou? Klaar voor de volgende ronde?