@Slaatje, aan mij heb je niks.... ik was de berekening al kwijt in je eerste zin 😉 hihihiihi
@Inieh, is het gelukt met de tas qua achteraf korting? Volgens mij krijg je dat gewoon hoor.....
Ik vandaag bij Prenat*l 2 hoesjes voor de Aeroslee* matras gekocht, zie ik net dat ze bij babydum* in aanbieding zijn! Die breng ik dus mooi terug. Had ook heel mooi lakentje gekocht (met grijs ruitje en ster erop...gaaaaf) zit er een weeffout in.... die gaat dus ook terug! Nou heb wel pech wat dat betreft hoor.
@Marizzz, bedankt voor het opzoeken van jet lijstje! Enne, roddel jij nou weer zoveel via de inbox? whahahaha, als ik me het goed kan herrinneren was ie al eerder vol bij jou 😉 *lol*
@wensje, wat vervelend dat je je nog steeds niet beter voelt zeg!!
@Myka, sprakeloos........ heeeeeel mooi!!
@Stefje, hoe komt het dat je oor dicht zit? Verkouden geweest? Uitspuiten is volgens mij geen pretje toch?
@Snoep, is je luiheid nog over gegaan?
Vanochtend dus naar vk geweest. Beeb doet het goed, zit al ver boven mijn navel inmiddels. Hartje mooi 140 slagen per minuut.
Mijn bloeddruk was helaas weer gezakt, nu 105/60. Dat verklaart dus mijn duizeligheid soms. Maar vk zei beter laag dan hoog.
Gevraagd hoe het zit met opnieuw ijzerreserve prikken, maar hoeft pas met 30 weken. raar, want toen ik dat liet prikken aan het begin zeiden ze dat het op de helft opnieuw moest omdat reserve veel te laag was.
Verder ook beetje geirriteerd geraakt daar, ze deden ineens weer moeilijk over zwangerschapssuiker. Hebben ze me op getest met 12 weken, alles was prima!
Moest omdat mijn BMI net iets te hoog is. Begon ze er nu wéér over. Moet nu tussen de 24 en 26 weken een glucose tolerantie test laten doen in het zh. Moet ik daar gewoon 2 1/2 uur heen!! Zit ik dus echt niet op te wachten! Ze waren vergetren te vertellen dat dit er nog aan zat te komen. Maar goed, wat moet dat moet maar werd er totaal niet vrolijk van. Was ook echt saggo tegen die vk erover! Afspraak genmaakt in zh voor eind juli. Moet me om 8 uur melden, dan prikken, glucose drankje drinken, 2 uur!! wachten in de wachtkamer en dan weer prikken. Lekker dan, mag ik dus ook al die tijd niet eten en drinken!!
Kan je een zwangere toch niet aandoen!! grrrrrrr
Zei ook tegen die vk, je doet net of ik zwaar obisitas heb.....
Oh, en ben nu dus in totaal sinds het zwanger worden 2 1/2 kilo aangekomen. En ben ik volgens mij nu nog iets zwaarder vanwegen de vakantie.
Nou ja, we merken het allemaal wel.
Nu hou ik op met mopperen 😉 Morgen weer naar mijn kindjes, echt onwijs veel zin in!! Heb ze echt gemist na 2 weken vakantie!!!