Effe korte reactie op deze pagina dan..... kan het toch niet laten 😉
@ Snoep: Ah, fijn dat alles goed is! Het is toch een wonder en wat mag je dan blij zijn dat alles goed is! Volgende week weten wij ook meer...
@ Niena: heerlijk bezig bijtje ben je toch! Wow, je bent gewoon al verder dan ik 😉 En ben wel benieuwd of de gyn gelijk krijgt met het jongetje.... als het aan dit forum ligt, is de kans groot dat hij gelijk krijgt :mrgreen:
@ MJoyce: Balen meis, dat je zo moe bent! Ik heb het ook de eerste 4 maandjes gehad, maar nu, genezen van de jetlag kan ik wel bevestigen dat er betere tijden aankomen, dus hopelijk ook voor jou! Tot die tijd: goed naar je lichaam luisteren, lekker slapen en je laten verwennen door je mannetje (kan ie vast oefenen ;)) Zal wel erg lastig zijn dat je nu juist 5 dagen moet werken. Hou je het een beetje vol?!
@ Myka: Fijn dat de resultaten goed waren! Sjonge, wat een enorme pech hebben jullie gehad, maar gelukkig is de kans zeer klein dat dat zich nog eens herhaald. Ik bewonder je kracht en doorzettingsvermogen. Wat ben je toch een kanjer! En je mag die testjes van mij ook hebben hoor, geef er maar een leuk kraamkadootje tzt voor terug 😉 Laat maar weten of ik ze moet opsturen of dat je genoeg tijd hebt tot de meeting. En fijn dat jullie Luca een plaatsje in het huis kunnen geven
@ Jannie: Joh, wat vervelend van je vader! Kan je hem niet een foto van de echo geven of een kaartje ofzo, zodat hij het kan neerzetten in de kamer en kan lezen en zodoende beter jullie fantastische nieuws leert onthouden?!
@ Mariska: Jij dus ook al flink aan de klus, klinkt voorspoedig!! Hier zijn we nog lang niet zover... vandaag de schilder aan de deur gehad die de buitenkant gaat schilderen. Gelijk geinformeerd of ze ook kunnen stucken (hoe schrijf je dat?!) voor onze kinderkamer. Hij had nog een leuke tip: heel licht "olifantengrijs" als basis met 1 wand lichtroze of lichtblauw. Hij had het zelf thuis ook en was er erg blij mee... dus daar moeten we dan ook nog overnadenken.... 't is toch wat!!
Oh ja en die babysite is
http://www.betekenis-babynamen.nl/ Nou meiden, kusje, knuffel en truste!!! Ga nu echt pitten! (zo'n sollicitatieproces is stiekem toch best spannend.... zit natuurlijk nog steeds met het dilemma: "wanneer vertel ik van mn zwangerschap?" Heb het geluk dat bij mijn figuur een klein buikje in principe nog kan alszijnde "iets dikker/gezet" Heb ook gesolliciteerd in compleet zwart. Oh ja, en het shoppen was zeer geslaagd! Ze hebben nu ook uitverkoop, helft van de kleren was met 50% afgeprijst! prijzen liggen tussen 15-50 euro gemiddeld (incl. korting). Superblij mee! heb 9 artikelen die ik bijna allemaal met elkaar kan combineren *kukeltje weer helemaal happy dat ze elke haar kleren kan uitkiezen 😊 *
Truste!!