@ Horatia: dikke, dikke, dikke knuffel!!! Ik blijf gewoon voor je duimen dat je ook snel weer zwanger mag zijn. Geef de hoop niet op! Maar misschien is het idd wel beter om even wat afstand te nemen om zo voor jezelf ook je zinnen wat meer te kunnen verzetten *dikke digi knuffel!!*
@ Niena & MJoyce: wat superfijn dat jullie echo's goed zijn gegaan!!
@ Slaatje: jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh!!!! Weer een zwangere erbij op dit forum! Gefeliciteerd en geniet ervan! En je moet maar zo denken, je mannetje kan dan wel 2 weekjes weg zijn, een deel van hem zit nu in jou 😊 En alleen ben je nu ook niet meer :D:D:D
@ Lotte: Ohhhh.... wat schattig die babykleertjes! Weet je dat ik jouw opstelling echt heel knap vindt?! Dat je er op zo'n vrolijke en luchtige manier mee kan kletsen met zwangere dames en dan "oktober wordt mijn maand".... wow, echt respect voor jou hoor! Maar ook voor jou hoop ik dat je eerder al een positieve test in handen mag hebben!
@ Angie: Wow, meis, je houdt ons in spanning! Dacht je zelf van te voren ook al dat het een jongetje zou worden? Ik betrap mezelf erop dat ik af en toe over mn buik aai en dan "hey, menneke" of zoiets zeg... maar ja, het kan natuurlijk net zo goed een meisje zijn! Wel grappig, heel veel mensen zijn nu aan het raden wat het wordt.... Manlief is overtuigd dat het een jongetje wordt (wat wil je anders nadat hij het boek van Kluun "uw Zoon i.u." heeft gelezen..) maar de rest denkt bijna allemaal dat het een meisje wordt.... haha, zal wel komen omdat ik toch een beetje een meisjemeisje ben 😉
@ Snoep: ken het gevoel, hoor! Door t lekkere weer en de bijna altijd drukke agenda lukt het mij ook niet altijd even goed om te reageren. Maar leuk om weer van je te horen 😊
@ Juf: wow, sportief hoor! Wat goed dat je nog zoveel lessen kan geven! Ik ben zo'n type waar het vanaf het begin van mn zwangerschap al niet lukt om te sporten. Gisteren voor het eerst in weken weer een half uurtje gesquasd en god straft meteen: waarschijnlijk door warmte in inspanning mijn hele maag/darmen in de stresss..... (maar dat had ik al in mn egoberichtje gezet...) En wat leuk dat je al zo'n mooie ronde buik hebt!! Vind je het zo vervelend om al zo'n grote buik te hebben? Bij jou is er iig geen twijfel of het een zwangere buik is of dat je gewoon dik bent.... haha! Geniet ervan!!!
Ohhhhh... en je vrijgezellenfeest geweest? Toch wel heel gaaf om zo door al je vriendinnen verrast te worden! Ennuh, na je zwangerschap doen jullie het gewoon nog eens opnieuw, maar dan in een alcoholrijke versie 😉
@ Marizzz: wat fijn, lekker vakantie in USA! Wij gaan binnenkort naar Canada toe, heerlijk! En ook daar geen hoge temperaturen, dus zal hopelijk goed vol te houden zijn! Een paar dagen voor vertrek nog even bij de VK langs, dan zal ik wel dezelfde tips krijgen als jij 😉
@ Lies: Ach, meissie, meissie toch! Ook een heeeeeele dikke digiknuf voor jou! Het leven is af en toe toch ook maar oneerlijk! Ik besef me maar al te goed dat ik ook geluk heb gehad zo snel zwanger te mogen worden.... Hoop voor jou dat je binnenkort meer duidelijkheid krijgt en veel sterkte met alles!!
@ Myka: Jeeh, ben je weer terug! Veel plezier in Londen en sterkte met de warmte!
@ Jannie: wat gaaf dat je je beeb hebt gevoeld!!! Joepieieieieie! En wat knap dat je zo goed kan stoppen met roken, chapeau! Mijn mams was kettingroker, maar alleen ik heb haar van haar verslaving af kunnen halen... Ze was net zwanger en nam stiekem toch een trekje van een sigaret.... toen heeft ze zoveel moeten overgeven en ze is daar zo ziek van geworden, dat ze daarna voor altijd van de sigaretten was verlost 😉
Manlief heeft gisteren al de VK gebeld, die zei dat het voor het kindje gelukkig geen kwaad kan! Gelukkig maar!
@ hier: nou, het gaat langzaamaan wat beter.... heb al een beetje sap kunnen drinken en een paar zoute droge chipjes kunnen binnenhouden... dat geeft de burger moed! Paar pilletjes norit genomen, denk toch dat ik ergens een buikgriepje heb opgelopen.... Alleen balen dat de buren ALWEER bezoek hebben.... we hebben zo'n heerlijke tuin, heerlijk rustgevend... maar ja, als je buren elke zonnige dag visite in de tuin hebben zitten, ARGGHHHHH!! Vandaag waren ze overdag weg, wat een heerlijke rust! Maar ja, om 4 uur was de pret over en zitten ze weer met de hele happy family te eten en te drinken en gaan steeds luider praten.... zelfs als we binnen zitten hoor je ze nog.... bah.... en ik voel me nog steeds niet lekker!!! BLEH! (nogmaals sorry voor mn geklaag, moest er effe uit ;))